Jaje? Rajčica? Šalica kave? Ne, to je kozmetika Tony Moly!

Jaje? Rajčica? Šalica kave? Ne, to je kozmetika Tony Moly!

Foto: Tony Moly

VEĆ smo navikli na maštovita pakiranja u kojima dolazi šminka i kozmetički preparati, no tvrtka Tony Moly svakako je zaslužila nagradu za najkreativnije ambalaže beauty proizvoda.

Ovaj brand s Filipina već godinama proizvodi dekorativnu i preparativnu kozmetiku koja se bazira na prirodnim sastojcima, a zahvaljujući simpatičnim nazivima i odličnim pakiranjima, za ovim proizvodima luduju i tinejdžerke, ali i odrasle žene koje se ne srame pokazati svoju zaigranu stranu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz klasične proizvode koje drže uglavnom sve kozmetičke kuće, Holy Moly svojim klijenticama nudi piling na bazi kave pakiran u malim šalicama, kreme od kave, detox kremu u maloj plastičnoj rajčici, nježni piling za lice u jabuci, prozirna sjajila u kutijici s plastičnom mačkom, ruževe u sticku u kutijici sa zečevima i još mnogo originalnih proizvoda.

Među beauty blogericama najpopularnija je pak linija za njegu masne kože branda Holy Moly, čiji su proizvodi pakirani poput jajeta!

Premda ovaj brand ostavlja izuzetno zaigran i djetinjast dojam, glasnogovornici branda naglašavaju kako su svi proizvodi vrhunski te pomno osmišljeni u laboratoriju.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara