Kako promovirati svoj posao i na Instagramu?

Foto: Shutterstock

LJUDI često zanemaruju Instagram za promociju svog posla.

A znamo da svaka promocija zlata vrijedi. Ova društvena mreža može poslužiti kao izvrstan alat za promicanje tvog poslovanja, posebno ako se radi o vizualno privlačnim proizvodima, kao što su odjeća, nakit i slično. No, čak i ako takve stvari nisu dio tvog brenda, Instagram još uvijek može biti odlična mreža za podizanje svijesti o istom. 
 
1. Dosljednost
 
Bitno je da svoje sljedbenike držiš u toku te na taj način zadržiš njihovu pozornost. Pokušaj svaki dan objaviti nešto. To ne moraju baš uvijek biti slike izravno vezane uz brend, već i stvari koje bi ljudima bile zabavne za gledanje i lajkanje. Citati su također vrlo učinkoviti, posebno oni s kojima se većina može poistovjetiti. Također, na slikama možeš i označiti svoje prijatelje, što povećava vidljivost tvog profila.
 
2. Hashtag
 
Iskoristi snagu hashtagova za dodatnu promociju. Također, stvori jedinstven hashtag za svoj brend. To će ostalim korisnicima omogućiti da označavaju svoje slike istim, što će pak biti vidljivo i njihovim sljedbenicima, a tebi omogućiti da lakše pronađeš označene fotografije, koje također možeš uključiti u vlastite objave.
 
3. Promocije
 
Povremeno ponudi posebne promocije, na način da tvoji sljedbenici moraju podijeliti tvoju fotografiju ili ju označiti imenom brenda ili hashtagom za dobivanje određene nagrade ili popusta. Na taj način će tvoji sljedbenici raširiti priču o brendu svojim sljedbenicama,a to je odličan način za privlačenje novih ljudi.
 
Pssst! Obavezno podijeli link svog Instagram profila i na druge društvene mreže koje koristiš, kako bi i od tamo ljudi mogli jednostavno posjećivati tvoj profil.
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara