Probudi se još ljepša!

Probudi se još ljepša!

Foto: Anatomicals

ZAHVALJUJUĆI ovim trikovima, budit ćete se ljepši no ikad prije...

Spavajte na satenskoj ili svilenoj jastučnici

Tkanina poput svile ili satena spriječit će da se vaša kosa mrsi i petlja te da se lomi i da vam se kvari frizura. Nemate li ovakvu posteljinu, isti ćete efekt postići i ako budete spavali s kosom zavezanom u svilenoj marami. Vaša će kosa duže ostati uredna i mekana, a frizura postojana.

Spavajte na leđima

Kada su bore u pitanju, potrudite se sasjeći ih u korijenu i maksimalno ih izbjegavati dok se još nisu niti pojavile. Gužvanje lica na jastuku definitivno ne imponira vašoj koži, a spavate li redovito licem na istoj strani, javlja se mogućnost da se sitne bore na toj strani lica pojave ranije i u većem broju. Spavate li na leđima, ništa ne ometa vaše lice. Nećete biti natečeni, niti izgužvani.

Bogato se hidratizirajte

Bez obzira koliko godina imate, obavezno prije spavanja nanesite anti-age kremu s hijaluronskom kiselinom. Ona pomaže u hidrataciji kože te time u izglađivanju bora. Nemojte zaboraviti ni na ostatak lica. Obavezno nanesite i balzam na usnice te regenerator za trepavice. Svi navedeni proizvodi postižu bolju efikasnost tijekom vremena kada se koža prirodno regenerira, a to je upravo noću.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Često mijenjajte jastučnice

Redovito mijenjajte kompletnu posteljinu, no jastučnice slobodno možete mijenjati češće od ostatka posteljine. Lice je posebno osjetljivo i ne želite ga satima tijekom noći izlagati leglu bakterija. Između mijenjanja jastučnica okrećite jastuk na drugu stranu tako da ne spavate uvijek na istoj strani.

U sobu postavite ovlaživač zraka

Kako vam suhi zrak ne bi dodatno isušio kožu, spavajte s uključenim ovlaživačem zraka. On će koliko toliko spriječiti isušivanje i poboljšati hidrataciju, a osobito će vam koristiti tijekom zime kada je koža prirodno suša, kao i zrak u sobama zbog grijanja.

Izbjegavajte alkohol i sol

Baš poput alkohola, i sol dehidrira vaše tijelo i prikuplja vodu zbog čega ćete nakon spavanja biti otečeniji no inače. Izbjegavajte preslanu hranu, kao i alkohol, a ako se već dogodi da nešto od toga konzumirate, spavajte na duplom jastuku kako biste smanjili otečenost.

Izvor: Cosmoplitan.hr

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara