Kampanja koja slavi ljepotu svakog pojedinca: Prekrasan si!

Kampanja koja slavi ljepotu svakog pojedinca: Prekrasan si!

Foto: Promo
 
JOŠ od prvog zajedničkog sastanka, "Bahlen Beauty" tima pod vodstvom Paule Bahlen s novim blog konceptom "Coffee with Von Grü" iza kojega stoji Teo Grubač pod pseudonimom Teo von Grü; jedna stvar je bila upitna: Na koji način vratiti svima koji su uz sve ove godine bili vjerna podrška svakog od nas? Svakom od nas potrebna je podrška u svim segmentima života, no znamo li ju uvijek cijeniti? Odmah smo se dogovorili za video kampanju koja se sastoji od dva videa.
 
Kada razmislimo o tome kako svijet lijepote utječe na svakog pojedinca i njegovo blagostanje šokirali bismo se. Svakog dana šest od deset osoba vidi svoj odraz u ogledalu potpuno drugačije nego što ga doživljavaju osobe s kojima je u interakciji. Od malih nogu društvo nam pridodaje stereotipe koji se pretvaraju u doživotne ožiljke. Nakon primarne i sekundarne socijalizacije i stvaranja prvih ožiljaka bačeni smo u arenu života u kojoj svatko iskorištava upravo stečene ožiljke i stvara nove. Svakim novim ožiljkom slika nas samih iz naše perspektive biva osakaćena, svaki ožiljak gledamo iz perspektive nametnutih stereotipa i jedini izlaz koji vidimo je prekrivanje ožiljaka, njihova modifikacija prema naučenim standardima lijepog. 
 
 
Teo Grubač, Coffee with Von Grü: "U današnje vrijeme svatko od nas pomislio je barem jednom kako bi modificirao nešto od svog izgleda. Bio to nos, usne ili neki drugi dio tijela. Plastična kirurgija postala je najpoželjnijom kirurgijom u 21.st. No ono što pojedinci iskrivljenih percepcija od strane društva u tom trenutku nisu svjesni jest da ujedno vrše modifikaciju svoje osobnosti. I tako ulazimo u začarani krug umjetnog, gdje svaka modifikacija otvara želju za još jednu mrvicu više dok ne postanemo potpuno nova slika sebe. Slika koja ne refektira našu unutarnju osobnost i koja nas čini izgubljenim osobama u tijelu koje više nije naše. Trebamo slaviti svoju ljepotu i prestati pratiti stereotipe. Baš poput gusjenice koja pomisli kako se bliži smak svijeta prije nego li se preobrati u leptira."
 
 
Paula Bahlen, osnivačica I direktorica Bahlen beauty-a: "Svi mi želimo biti lijepi i mladi. Kako ne bi posezali za plastičnom kirurgijom, botoxom i neprirodnim  sredstvima uljepšavanja, misija i želja naše tvrtke je da njegujemo svoju prirodnu ljepotu i ističemo svoj izgled baš onakav kakav je. Naši proizvodi pomažu kod svih problematika kože bilo od preuranjenog starenja, stresa, osjetljivosti kože..a uz finu kozmetiku se uvijek osjećamo ljepše. Daje nam jedno samopouzdanje i sigurnost i cijenimo svoju ljepotu koju ima svatko".
 
Kreativni tim iza video kampanje "Prekrasan si." sastoji se od produkcije pod vodstvom Teo Grubač (@teovongru), Coffee with Von Grü koji su zabilježili i prikazali Gordan Vugrek (@gordanvugrek) i Borna Bevanda (@33bevanda) iz Media Team. U suradnji sa Sarom Branilović (@sarabranilovic) iz Backstage Fitness Studio, koja je unijela pokrete slobode kako bi video postigao potpuni efekt. 
 
Sva kozmetika prisutna u videu kao i ostali brandovi zastupljeni Bahlen Beauty dostupni su na stranicama wow-junkie.com. Posebne promocije i ostale pogodnosti tokom trajanja kampanje kao i inspirativan sadržaj pronađite na instagram profilima @bahlen_beauty i @teovongru.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
 
Ukratko o Bahlen Beauty: 
 
Bahlen beauty je vodeći uvoznik i distributer luksuzne svjetske kozmetike u Republici Hrvtaskoj. Naš tim čine mladi, ambiciozni i prije svega stručni ljudi koji za cilj imaju promijeniti “beauty” sliku Hrvatske, od wellnesa&spa, kozmetičkih i frizerskih salona sve do kućne njege kože.
Naši brandovi ne sadrže umjetne boje, mirise i materijale životinjskog podrijetla, a  važno je napomenuti da ne sadrže sulfate i parabene.
 
Edukacija nam je na prvom mjestu pa osim za naše zaposlenike držimo edukacije i za sve zainteresirane klijente koje drže svjetski poznati make up artisti, frizeri i kozmetičari.
 
Naši brendovi su: beautyblender, Compagnie de Provence, Cowshed, Egyptian Magic, Elemis, Eminence Organic Skin Care, glo minerals, Grande Lash, Keratherapy, Matis Paris, Natura Bisse. 
 
 
 
Ukratko o Coffee with Von Grü:
 
Teo Grubač pod pseudonimom Teo von Grü od siječnja 2017. vodi blog pod imenom “Coffee with Von Grü”. Kao student Zagrebačke Škole Ekonomije i Managementa odlučio je početi sa brandiranjem svoje vizije pod krovnim imenom “Von Grü”. Ujedinjuje ljubav prema umjetnosti, modi, arhitekturi, putovanjima te kroz zabavan karakter ima za cilj dovesti pratioce do same misije branda - socijalne odgovornosti i brige za okoliš kao i brige za svakog u zajednici jer smo svi vrijedni pažnje. Stoga od samog početka kroz prijašnje kampanje za humantarne organizacije kao i poput trenutne za Bahlen Beauty prožima socijalni karakter svojim djelovanjem. Svatko od nas treba ljubav prema bazičnim radostima života usmjeriti na misiju velikog razmjera koja je ujedno iznad nas samih.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?