Koronavirus mijenja način traženja vjenčanica: Stiže virtualno isprobavanje haljina

Koronavirus mijenja način traženja vjenčanica: Stiže virtualno isprobavanje haljina
Foto: Pexels

IZBIJANJE koronavirusa brzo je i učinkovito otkazalo naše planove za sljedećih nekoliko mjeseci. Teško je znati kada ćemo točno opet biti "dostupni". Dok se optimisti nadaju da će do toga doći negdje krajem travnja, drugi se pripremaju za ljeto obilježeno socijalnim distanciranjem.

Slijedom toga, mnogi od nas su već dobili obavijest o otkazivanju vjenčanja na koje smo bili pozvani, a koje se trebalo održati ovog proljeća ili na početku ljeta. Štoviše, brinu se i mladenci koji bi trebali razmijeniti zavjete tek na jesen. 

No, sve to nije razlog da mladenci potpuno prestanu maštati i planirati svoj poseban dan. Ipak, kako pronaći savršenu vjenčanicu ako su svi specijalizirani saloni zatvoreni, a ni krojačice više ne šivaju? 

Čak su se i slavni dizajneri suočili s gubicima, ali se oni trude doskočiti i tom problemu. Naime, isprobavanje vjenčanica seli se u virtualni svijet. Riječ je o softveru koji skenira tijelo te detektira mjere i veličinu, a donedavno je bio rezerviran za nekolicinu brendova koji su ga se dosjetili.

Dizajnerica Danielle Frankel je odlučila iskoristiti mogućnosti koje nudi internet pa je i za svoje klijentice organizirala online probe i sastanke. Osim toga, uskoro planira predstaviti svoju virtualnu garderobu u kojoj će mladenke moći odmah odabrati te kupiti vjenčanice. 

"U ovaj projekt uložit ću novac koji sam dobila kao dobitnica nagrade CFDA/Vogue Fashion Fund. Želim digitalnim putem ženama pružiti što sličnije iskustvo, smatram da je sada vrijeme u kojemu će uspjeti dizajneri koji prihvate digitalne alate. Imam specifične klijente i ne mogu se sada s njima uživo povezati, stoga ću napraviti web stranicu s virtualnom garderobom idealnom za online isprobavanje", objasnila je u razgovoru za Vogue te je dodala kako će haljine biti isporučene u roku od tjedan dana.

Kako kaže, vjeruje da će se, i kada pandemija prođe, "lakoća i učinkovitost virtualnih susreta i e-trgovine sviđati zaposlenim ženama".

"Vodimo ih kroz proces dizajniranja, pomažemo pri mjerenjima i nudimo slanje uzoraka tkanina kako bi mogle vidjeti i osjetiti tkanine i ukrase bez napuštanja svojih domova. Do sada je odaziv bio sjajan. Ako je ikad postojalo vrijeme ili prilika za promjenu, sada je. Usredotočeni smo na načine kako ostati povezani s našim mladencima i budućim mladenkama", objasnila je Danielle.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara