"Beauty sleep" osigurava dobar izgled i super raspoloženje

"Beauty sleep" osigurava dobar izgled i super raspoloženje

Foto: Paramount

SVI znamo da je malo toga dobro kao osam sati bezbrižnog sna, ali na žalost, zahvaljujući današnjem stilu života, to je rijetko kada moguće. San je važan dio na putu do zdravlja i lijepog izgleda, a kako nije važna samo kvantiteta nego i kvaliteta sna, donosimo vam nekoliko savjeta kako da spavate dugo i bezbrižno.

Nema alkohola prije spavanja


Iako se često čuje za čašicu prije spavanja kao lijek protiv nesanice i stresa, ta ista čašica radi upravo suprotno. Ispijanje alkohola, osobito kod žena, izaziva jako nemirne snove i česte prekide sna.

Preskočite vježbanje kasno navečer

Vježbanje vas može izmoriti i osigurati da spavate dubokim snom ali ako vježbate neposredno prije odlaska u krevet to će stimulirati vaše tijelo i otežati spavanje. Vježbajte najmanje 3-4 sata prije spavanja, a vježbanje završite vježbama joge za opuštanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Za večeru samo lagano

Pokušajte ne jesti barem 2 sata prije spavanja, a posebno izbjegavajte ugljikohidrate. Kako bi otplovili u zemlju snova grelin ili hormon gladi trebao bi biti na najvišoj razini. Ugljikohidrati smanjuju razinu toga hormona, a i činjenica da cijelu noć probavljamo big mac koji smo pojeli u 11 navečer neće nam pomoći da bolje spavamo. 

San i tehnologija nisu najbolji prijatelji

Držite svoj laptop, mobitel i ostale tehničke prijatelje podalje od spavaće sobe. Svjetlo koje dolazi s ekrana televizora, laptopa ili mobitela smanjuje proizvodnju hormona melatonina koji utječe na spavanje. Uz to, istraživanja su pokazala kako pisanje SMS-ova u krevetu uzrokuje tjeskobu.

Pretvorite sobu u hram snova


Neka vaša soba bude vaša oaza mira, mjesto gdje ćete se moći opustiti i bezbrižno utonuti u san. Neka u sobi uvijek bude ugodna temperatura a izvore zvuka i svjetla eliminirajte u potpunosti. Nekada i najmanje svjetlo može ometati san pa ako ne možete spavati u potpunom mraku, nosite masku.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara