Visoka moda sa šarmom praonice automobila: Stigla kampanja branda Moschino za proljeće 2016.

Visoka moda sa šarmom praonice automobila: Stigla  kampanja branda Moschino za proljeće 2016.

Foto: Instagram

DIZAJNER Jeremy Scott razveselio je obožavatelje revijom na kojoj je predstavio kolekciju za proljeće/ljeto 2016., inspiriranu praonicom automobila.

Tu kolekciju ova je slavna modna kuća ovih dana pretočila u modnu kampanju pa su tako nastale nevjerojatne fotografije na kojima se detalji iz praonice isprepleću na glamuroznim couture komadima kao što su raskošne haljine, kostimići i bluzice.

Dizajneru su kao inspiracija poslužili čunjevi, crno žuti natpisi s oznakom: "Pazi, sklizak pod!", ali i proizvodi za čišćenje stakla.

Set sa snimanja odlično prati komade i igru skupog i jeftinog pa se tako uz raskošne lustere i zrcala sa zlatnim okvirima ističu rotirajuće četke iz autopraonice te prometni znakovi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz sve to, dizajner je ubacio i torbice s likovima Powerpuff Girls i one u obliku kockica za sreću koje vise na retrovizoru, a stilistica Carlyne Cerf de Dudzeele stajlinge je upotpunila tokicama, kapama s mrežama i šeširima u obliku čunjeva.

Razigrane fotografije snimio je Steven Meisel.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara