Želite biti uspješnije na društvenim mrežama? Prestanite raditi ove stvari
INFLUENCER kao zanimanje danas više nije nimalo stran pojam.
Stotine tisuća ljudi pa možda čak i milijuni obogatili su se upravo putem društvenih mreža i to im je postao glavni, odnosno jedini izvor zarade od kojeg žive poprilično luksuzno. Međutim i tu, kao i u svakom poslu, postoje pravila kojih biste se trebali pridržavati ako želite biti prepoznati i početi zarađivati od objavljivanja fotografija na društvenim mrežama.
Objavljujte s ciljem
Vaši postovi trebali bi biti korisni vašim pratiteljima inače će ih oni smatrati iritantnima i prestat će vas pratiti. Prije objavljivanja razmislite mogu li vaša fotografija ili videozapis inspirirati nekoga, pomoći mu ili je to jednostavno nešto što je samo vama zanimljivo.
Nemojte se prodati
Sponzorirane objave vrlo često znaju uzeti maha. Prilika za zaradu dobre svote od samo jednog posta vrlo je primamljiva što profile nekih korisnika društvenih mreža puni reklamnim blokovima. Osim što ćete izgubiti kredibilitet, osobe koje vas prate brzo će izgubiti zanimanje za vaš sadržaj.
Dosljedno objavljujte
Pokušajte ostati dosljedni u objavljivanju i nemojte zaboraviti svakodnevno objaviti barem jednu do dvije fotografije na Instagramu i Facebooku te, ako snimate videa za YouTube, jednom do tri puta tjedno videozapis. Ako nestanete na dva tjedna, a zatim se vratite i počnete dnevno objavljivati po deset slika, vaše će sljedbenike to uznemiriti i vjerojatno će vas prestati pratiti.
Nemojte često mijenjati profilnu fotografiju
Vaša profilna fotografija jedan je od znakova prepoznatljivosti vašeg profila. Pomno ih odabirite i nemojte ih mijenjati vrlo često, razmislite na koji način vas predstavljaju i jeste li time zadovoljni jer, ipak, to je prvo što potencijalni pratitelj vidi kada dođe do vašeg profila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati