Camp Nou mijenja ime. Barcelona ima povijesnog sponzora
BARCELONA i Spotify su objavili da su potpisali ugovor o sponzorstvu koji je povijestan.
Počinje u srpnju, trajat će tri godine, a Barcelona će njime od streaming giganta dobiti 280 milijuna eura. Zauzvrat, Spotify postaje glavni partner kluba i službeni audiostreaming partner. Njegov brand nalazit će se na prednjoj strani dresova i opreme za trening od početka iduće sezone, 2022/23.
Najvažnija vijest vezana za ovo sponzorstvo je da će se za vrijeme njegovog trajanja Barcelonin stadion zvati Spotify Camp Nou. Sve ovo treba potvrditi skupština Barceloninih dioničara koja se održava početkom travnja.
No, očekuje se da će Barcelonini članovi, koji su vlasnici kluba, to sa zadovoljstvom prihvatiti jer prema financijskom izvješću za sezonu 2020/21, Barcelona je dužna 1.35 milijardi eura, a samo tijekom prošle sezone akumulirala je gubitke u iznosu od 481 milijun eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati