Bespoštedna borba za oglašivače: Yahoo upao u novu krizu, bez posla ostaje 2.000 radnika
Foto: Ilustracija
DAN KOJI se, prema posljednjim trendovima, očekivao već dulje vrijeme, napokon je stigao. Tvrtka Yahoo objavila je da će u sljedećih nekoliko tjedana otpustiti više od 2.000 radnika kako bi smanjila troškove i promijenila fokus djelovanja, budući da već godinama ne ostvaruje dovoljno veliki dobitak, a iz dana u dan bilježi sve manji broj posjetitelja na nekima od svojih stranica.
Iz tvrtke su najavili otpuštanje najmanje 2.000 radnika, odnosno 14 posto zaposlenih. Da stvar bude još gora, ovo je navodno samo početak i u sljedećim mjesecima očekuju se dodatna otpuštanja. Prema izjavama izvora iz Yahooa za Washington Post, najteže će biti pogođen odjel za marketing i proizvodnju, koji je zadužen za izrađivanje novih internetskih stranica i mobilnih aplikacija.
"Ovaj potez važan je kako bismo mogli napraviti veliki korak unaprijed i uspostaviti novi Yahoo - manji, ali profitabilniji, izrađen po mjeri naših korisnika", izjavio je direktor Yahooa Scott Thompson.
Yahoo posjeduje neke od najpopularnijih news portala, sportskih i zabavnih stranica, na kojima se redovito oglašava i preko oglašivača zaradi oko 3 milijarde dolara godišnje. Upravo je to jedan od najvažnijih razloga otpuštanja 2.000 radnika - promjena fokusa djelovanja kako bi se privuklo što više novih oglašivača.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati