"Experience Croatia, Feel Slovenia": Nastavlja se zajednička turistička promocija Slovenije i Hrvatske na dalekim tržištima

Foto: Press fotografija

UDRUGE hrvatskih putničkih agencija i Udruge turističkih agencija Slovenije najavile su nastavak zajedničke promocije dviju zemalja pod sloganom "Experience Croatia, Feel Slovenia". Na današnjem sastanku predstavljeno je djelovanje udruga i suradnja nacionalnih turističkih organizacija Slovenije i Hrvatske.

"Suradnja sektora za turizam javne agencije SPIRIT Slovenija i Hrvatske turističke zajednica  na predstavljanju turističke ponude obiju zemalja u inozemstvu, a naročito na dalekim tržištima, bila je odlična te će se nastaviti i iduće godine na tržištu Japana, Kine i Južne Koreje te intenzivnim djelovanjem na tržištu Brazila. Turistička ponuda obiju zemalja predstavit će se na važnim svjetskim sajmovima i burzama, intenzivirat će se izravni susreti turističkih agencija i turoperatora u svrhu zajedničke promocije destinacije pod sloganom `Experience Croatia, Feel Slovenia`", izjavila je Karmen Novarlič, voditeljica sektora za turizam pri Javnoj agenciji Republike Slovenije za promicanje poduzetništva, inovativnosti, razvoja, ulaganja i turizma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Suradnja nacionalnih turističkih organizacija Slovenije i Hrvatske te zajednička promocija na dalekim tržištima je primjer odlične regionalne suradnje. Karakteriziraju je izvrsnost i profesionalnost obje države, racionalno i učinkovito funkcioniranje te mjerljivi učinci koji se ogledaju u rastu broja stranih posjetitelja te prepoznatljivosti obiju destinacija na dalekim tržištima. UHPA i ZTAS su važni generatori čije se projektne aktivnosti sa strukovne razine prenose na gospodarstvo", kazao je na današnjem sastanku Goran Blažič, direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Sloveniji.

Matej Knaus, predsjednik Udruge turističkih agencija Slovenije izjavio je: "Zadovoljstvo nam je što ćemo nastaviti i unaprijediti suradnju s UHPA-om jer smo zemlje sličnih interesa te je razvijanje zajedničkih turističkih proizvoda ključno za Sloveniju i Hrvatsku. Vjerujemo kako zajednička promocija i djelovanje na inozemnim tržištima dovodi do povećanja ugleda na ciljanim tržištima, a samim time i do povećanja dolazaka s tih tržišta. Obje destinacije, bez sumnje, imaju ogroman razvojni potencijal te je dobro što ćemo nastaviti raditi na novim mogućnostima i oblicima suradnje".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara