Gojan: Runjić nije spominjao propuste, a onda je promijenio mišljenje

Gojan: Runjić nije spominjao propuste, a onda je promijenio mišljenje

Foto: Hina

ELIZABETA GOJAN, voditeljica HTV-ova prijenosa inauguracije predsjednice Grabar-Kitarović reagirala je na priopćenje ravnatelja Programa HRT-a Saše Runjića u kojem je izvijestio da je posebno Povjerenstvo programskog kolegija HRT-a utvrdilo profesionalni propust, da su se povremeno iznosili neprovjereni, odnosno netočni podaci", ustvrdivši da Runjić "nije spominjao propuste, a onda je promijenio mišljenje".

"Zanimljivo je da ravnatelj programa Saša Runjić u prvim reakcijama nije spominjao da je bilo profesionalnog propusta, a onda je promijenio mišljenje"", kazala je Elizabeta Gojan za Hinu dodajući i da treba postaviti pitanje tko je ocjenjivao, odnosno proveo programsku i produkcijsku analizu sadržaja emisije.

Prema njezinim riječima, mnogo je važnije kako tu spornu emisiju vidi novinarska struka, a ne Povjerenstvo programskog kolegija HRT-a te da potvrdu njezinog rada daju i podaci o gledanosti prema kojima je prijenos inauguracije na HTV-u gledalo 17,1 posto gledatelja, mnogo više nego na programima drugih televizija.

Runjić: HRT se ispričava dijelu gledatelja

S druge strane, pak, ravnatelj Programa HRT-a Saša Runjić istaknuo je da je usprkos izvanrednim rezultatima gledanosti te besprijekornoj organizaciji i realizaciji projekta, "uočena i dramaturška neujednačenost" te da je " kolegica Gojan koristeći svoj osebujan autorsko-komentatorski izričaj često odstupala od neutralnog, stilski neobilježenog načina moderiranja kakav je standardima struke predviđen i uobičajen za ovakve emisije".

Prema Runjićevu priopćenju, HRT se ispričava dijelu gledatelja koji su zbog ovog propusta dio emisije doživjeli neprikladnim, ali i odlučno odbacuje "krajnje tendenciozne objede na račun kolegice Gojan, uredništva i čelništva HRT-a, kako je u ovom slučaju bila riječ o politički pristranom i namjerno neobjektivnom izvješćivanju kako bi se naštetilo ugledu predsjednice Kolinde Grabar Kitarović". Najavio je da će se zbog profesionalnog propusta pokrenuti postupka prema internim procedurama za takve slučajeve.

Prema najavama, o spornoj emisiji trebao bi se očitovati i Programsko vijeće HRT na sjednici idući tjedan, a prema neslužbenim podacima – HRT-u je zbog te emisije pristiglo više od 300 pritužbi gledatelja.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara