Hrvatska sve popularnija među korejskim turistima

 Foto: HTZ/Damir Fabijanić

HRVATSKA turistička zajednica (HTZ), u suradnji sa Slovenskom turističkom organizacijom, na sajmu KOTFA u korejskome gradu Seulu od 29. svibnja do 1. lipnja po šesti će puta predstaviti turističku ponudu destinacija, a pridružit će im se i Turistička zajednica grada Zagreba.
 
Osim toga, u zajedničkoj organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Slovenske turističke organizacije, 29. svibnja u hotelu Koreana u Seulu održat će se poslovna radionica Sell Croatia prije koje će se sudionicima pozdravnim govorom obratiti počasni konzul Hrvatske In-Mo Yang, pomoćnica direktora GU HTZ-a za unapređenje prodaje i odnose s partnerima Renata Deželjin te predstavnica STO-a u Tokiju Tina Kraker Chai, priopćeno je iz HTZ-a.
 
Sudionicima poslovne radionice hrvatsku ponudu predstavit će direktor Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Japanu Edouard Tripković Katayama, dok će slovensku ponudu predstaviti Tina Kraker Chai. Hrvatski turistički subjekti, Amathus Travel, Nave d.o.o., Obzor putovanja i Turistička zajednica grada Zagreba, na dvosatnoj poslovnoj radionici predstavit će se korejskim agentima i zainteresiranim partnerima.
 
Interes s korejskoga tržišta za Hrvatsku u posljednjih par godina iznimno je velik, čemu u prilog govori ostvareni turistički promet u 2013. godini kada su turisti s korejskog tržišta zabilježili rast dolazaka od 46 posto, odnosno 51 posto u noćenjima u odnosu na godinu ranije. Pozitivan trend nastavljen je i u ovogodišnja prva četiri mjeseca u kojima je ostvareno čak 419 posto više dolazaka, odnosno 373 posto više noćenja turista iz Koreje.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Najveći porast posjeta korejskih gostiju zabilježili su Grad Zagreb, Ličko-senjska, Primorsko-goranska, Zadarska, Splitsko-dalmatinska te Dubrovačko-neretvanska županija. S terena i dalje dolaze informacije o rezervacijama Korejaca, ali, za razliku od prošle godine, ovogodišnje rezervacije imaju i porast u broju noćenja. Najbolji primjer za to je grad Zagreb gdje je lani većina Korejaca ostvarila jedno noćenje, dok su za ovu godinu zabilježene rezervacije za dva i više noćenja.
 
Pojačani interes s korejskog tržišta, nakon dulje konstante u broju i dolazaka i noćenja, započeo je 2012. godine kada je u Hrvatskoj sniman izrazito popularan reality show 'The Romantic in Croatia' koji su producirali kreatori prvog južnokorejskog realityja '2 Days & 1 Night', čime je romantična potraga grupe mladih Korejki i Korejaca za ljubavlju u više hrvatskih destinacija postala odlična reklama za hrvatski turizam. Nakon toga uslijedilo je snimanje serije 'Noonas over Flowers', istih producenata, u kojoj nekoliko poznatih korejskih glumica putuju Hrvatskom kao backpackeri.
 
Serija je emitirana od kraja studenog 2013. do siječnja 2014. i bila je najpopularniji turistički dokumentarac u Koreji koji je imao golem utjecaj ne samo na opću popularizaciju Hrvatske i podizanja razine znanja Korejaca o Hrvatskoj, već su se i turistički djelatnici okrenuli Hrvatskoj puno intenzivnije nego prije, što je zasigurno doprinijelo rezultatima koje ostvarujemo.
 
 
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara