Ogorčen Virovitičan: Došao sam podići novce s računa, a u banci me pitali jesam li oženjen i imam li djecu

Ogorčen Virovitičan: Došao sam podići novce s računa, a u banci me pitali jesam li oženjen i imam li djecu

Foto: FAH

IZRAZITO iznerviran postupcima službenice u Hypo Alpe Adria banci, Indexu se javio Virovitičan koji je pokušao podići novce, ali na kraju nije uspio jer je odbio odgovoriti na pitanja o bračnom statusu i da li ima djecu.

Budući da, kako kaže, na bankomatu banke u kojoj ima otvoren račun, može podići maksimalno 3000 kuna u jednom dan, a trebalo mu je više, morao je kaže, otići po novac u banku. Međutim umjesto da brzo obavi prijenos novca, u banci ga ja navodi, dočekalo neugodno iznenađenje.

"Nisam dizao kredit da me svašta ispituju"

"Došao sam na šalter gdje je radila službenica i rekao sam joj da trebam podići 5.000 kuna sa svog računa. Prvo me normalno tražila osobnu i nakon što sam joj dao pitala me da li sam oženjen. Ostao sam zatečen, ali sam u šali rekao kako sam sretno rastavljen. No tu nije bio kraj. Zatim me pitala imam li djece. Ostao sam paf. Pitao sam je kakve veze s tim što želim podići novce sa svog računa ima podatak da li imam djece. Rekla mi je da me to mora pitati. Zatim sam rekao da ću zatvoriti račun, a ona mi je bahato odgovorila da ću svejedno kad zatvaram račun ipak trebati odgovoriti na to pitanje", rekao je poprilično ljut Virovitičan.

Dodaje kako je nakon tog izletio iz banke i novac podigao na bankomatu, a ostatak potrebnog novca će veli, drugi dan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Smatra kako je nevjerojatno da se takva pitanja postavljaju u banci, ističući kako to ni po čemu nije relevantno kod podizanja novca.

Hypo banka: Ažuriramo socijaldemografske podatke klijenata

"Nisam došao tražiti kredit ili nešto pa da me moraju sve ispitati. Samo sam htio svoj novac kojeg imam na računu u njihovoj banci. Ne znam da li su oni čuli za Zakon o zaštiti osobnih podataka", kazao nam je.

Na upit Hypo banci da li je praksa banke da se takva pitanja postavljaju klijentu prilikom podizanja novca s računa, odgovorili su kako "zaposlenici Banke s ciljem dodatnog unapređenja kvalitete usluge periodično ažuriraju osobne i sociodemografske podatke klijenata".

Istaknuli su kako pritom poštuju interes klijenta vezano za zaštitu i sigurnost njihovih osobnih podataka.

"Zbog toga se navedeni podaci ažuriraju dolaskom klijenta na šalter poslovnice, a prilikom prikupljanja podataka Banka je učinila potrebne radnje za zaštitu privatnosti te je po zakonskim standardima označila prostor diskrecije", odgovorili su nam iz Odnosa s javnošću Hypo Alpe-Adria-Bank d.d.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara