Ostojić: Zbog odličnih rezultata prošle godine, 2013. bit će veliki izazov za turistički sektor
Foto: Tomislav Krišto/Cropix
HRVATSKA turistička zajednica predstavila je poslovanje u 2012. godini. Rezultati su dobri, s obzirom na najbolju turističku sezona od neovisnosti Hrvatske.
Ostvaren je rast stranog turističkog prometa, uz blagi pad u pokazateljima domaćih turista. Ukupni prihodi HTZ-a u 2012. godini su 263.404,114 milijuna kuna, što je šest posto više od planiranog.
Najuspješnijoj turističkoj godini od neovisnosti Hrvatske, pridonio je i ukupan sustav Turističkih zajednica, naglasio je ministar turizma Veljko Ostojić.
"Realizacijom planova i programa rada javnog sektora, zajedničkim aktivnostima, ne samo na polju udruženog oglašavanja, nego i nastupa u inozemstvu i ostalih marketinških aktivnosti, mislim da smo pokazali kako se sa ne prevelikim sredstvima mogu postići sasvim solidni rezultati", rekao je Ostojić.
Zbog odličnih rezultata prošle godine, 2013. bit će veliki izazov za turistički sektor, iako neće biti lako, upozorava ministar koji se upravo vratio s turističkog sajma u Muenchenu gdje je dobio i prve pokazatelje za ovu godinu.
''To je da je, stanje bookinga na razini prošle godine, da godina neće biti laka i da su neke objektivne okolnosti, koje su nam prošle godine i godina prije, išle u prilog, nisu tako jake i ne možemo više na njih računati. Stoga će puno toga ovisiti o nama samima i načinu kako ćemo pripremiti i realizirati turističku godinu'', naglasio je ministar rekavši kako je cilj ponavljanje rezultata dolazaka i noćenja iz 2012. No, upozorava da to neće biti lako, s obzirom na nepovoljnu gospodarsku situaciju u Europi i svijetu.
"Znate da je u Njemačkoj kao u našoj najznačajnijoj emitivnoj zemlji gospodarski rast u zadnjem kvartalu prošle godine imao minus. Dakle, znakova značajnijeg oporavka, koji bi producirao i veći standard što je preduvjet za duža, jača i intenzivnija putovanja kao i veću potrošnju, još uvijek nema na vidiku'', kaže Ostojić, te naglašava kako su zato veliki izazovi u ovoj, i godinama pred nama.
"Da mijenjajući način komuniciranja s tržištem, podižući kvalitetu naše turističke ponude, radeći na raznovrsnosti našeg turističkog proizvoda postanemo što konkurentniji i atraktivniji te tako nastavimo dobar trend prošlih godina", zaključio je Ostojić.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati