Špoljar smijenio Munižabu iz Dnevnika 3 nakon intervjua s Marasom

Screenshot: HTV

TOMISLAV ŠPOLJAR, v.d. IMS-a HTV-a smijenio je Tatjanu Munižabu i Inju Svetl s mjesta urednice Dnevnika 3, odnosno zamjenice istog dnevnika zbog sinoćnjeg intervjua s Marasom.

"U sinoćnjem Dnevniku 3 dogodila se profesionalna pogreška zbog koje su sankcionirane obje urednice sinoćnjeg Dnevnika.", službeno nam je priopćeno s HRT-a.

Kako neslužbeno doznajemo zbog pogreške koja se dogodila nije direktno kriva Munižaba, no ona kao urednica trebala je gledatelje obavijestiti kako se radi o unaprijed snimljenom gostovanju, a ne gostovanju uživo, smatra Špoljar.

Da se radi o unaprijed snimljenom materijalu gledatelji su saznali zbog pogreške  - naime, u eter je pušten dio izjave u kojoj je Maras zamolio da ponovi odgovor na pitanje.


 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara