Treba li Zagrebu još taksija?

Treba li Zagrebu još taksija?

Ilustracija: AFP

KOLIKO će novih dozvola za taksiranje u Zagrebu biti podijeljeno, mogli bismo saznati već ovaj tjedan. Članovi najbrojnijeg Radio Taxi Zagreba protive se gradonačelnikovom prijedlogu kojim bi se povećao broj novih dozvola, a Milan Bandić poručuje da liberalizaciju taksi tržišta nitko ne može zaustaviti. Što o svemu misle Zagrepčani?

Početkom godine na javni natječaj za dodjelu 200 dozvola stiglo je oko 550 zahtjeva za taksiranje u Zagrebu. Oko 350 njih je zadovoljilo uvjete, u tijeku je upravni postupak, a čeka se i odluka Gradske skupštine.

"Zagrebu treba još taksija, ali da samo ostane Zagreb Taxi, a ove ostale treba maknuti. Nije baš ugodno kad te mesar ili postolar vozi. Ma ja mislim da ne treba, da ih ima dovoljno. Dosta je, prebukirano je tržište, mislim da nema potrebe, pa vidite da stoje ljudi bez posla. U odnosu na prije cijene su prihvatljive. Cijene su ok, za parking i za kartu u dva smjera ostaviš više nego za taksi", poručuju Zagrepčani.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
I dok su Zagrepčani podijeljeni, gradonačelnik Milan Bandić kaže da u ovo vrijeme krize želi omogućiti što većem broju građana da radi. "Zalagat ću se za liberalizaciju taksi prijevoza, da dobijemo najkvalitetniji prijevoz i što jeftiniji", poručio je početkom godine gradonačelnik Bandić.

Radio Taxi Zagreb najbrojniji je na tržištu i broji oko tisuću članova. Predsjednik njihovog udruženja Željko Petković pojašnjava zašto se taksisti protive gradonačelnikovoj odluci. "Posao je u padu, promet je u padu, određeni dio naših članova ne može uredno podmirivati svoje obaveze prema društvu. Iz tog razloga smatramo da je ova odluka gradonačelnika ishitrena, a između ostaloga se krši gradska odluka o autotaksi prijevozu, pa se i iz tog razloga ne slažemo", poručuje Petković.

Ova će se tema naći na sjednici Gradske skupštine u četvrtak. Broj novih dozvola ovisi o gradskim zastupnicima, poručuje Mijo Bezer iz gradskog ureda za promet. "Naš prijedlog ide u interesu građana, znači svi koji su po zakonu ispunili uvjete i žele se baviti taksiranjem, ja bi im dao uvjete, jer sam pobornik liberalizacije tržišta. Što više čimbenika na tržištu, to je zdravija konkurencija i bolja kvaliteta", rekao nam je Bezer.

Formula je to kojom se u budućnosti želi povećati broj Zagrepčana koji će se voziti taksijem. Trenutno usluge taksi prijevoznika koristi oko 6 i pol posto građana, a prije godinu i pol dana ta je brojka bila ispod 2 posto.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara