Zubak ne zna zašto mu nisu naplatili reklamiranje na Trgu: Mi smo tražili dozvolu, oni su nam je dali besplatno

Zubak ne zna zašto mu nisu naplatili reklamiranje na Trgu: Mi smo tražili dozvolu, oni su nam je dali besplatno

Foto: Admir Buljubašić / Cropix

STO DVADESET taksija Pave Zubaka, inače prijatelja gradonačelnika Milana Bandića, poredalo se danas na Trgu bana Jelačića, prije nego službeno počnu voziti zagrebačkim ulicama.

Zubakova tvrtka godinama je ekskluzivni dobavljač automobila za gradsku upravu, od iste je dobio u najam i Gradsku kavanu na najelitnijoj zagrebačkoj lokaciji, a sad mu je uspjelo ono što nikom prije njega nije: da ishodi dozvolu za pokazivanje svojih taksija na centralnom trgu metropole. Kako je to uspio, pitali smo pročelnika za promet Davora Jelavića.

"Dali bismo i drugim taksistima da su pitali. Dali bismo i Cammeu. Gospodin Zubak je poslao zahtjev gradskom povjerenstvu, zahtjev je odobren i sve je uredno plaćeno", rekao je Jelavić za Index.

Nekoliko sati kasnije druga priča. "Išao sam provjeriti što je točno Povjerenstvo odlučilo. Rekli su mi da su procijenili da se to ipak ne naplati, Nova taksi služba će zaposliti 300-njak ljudi pa to zaslužuje da se ne naplati korištenje Trga bana Jelačića", rekao nam je Jelavić dodajući kako je trebao odmah provjeriti podatke.

Zubak ne zna zašto mu nisu naplatili reklamiranje na Trgu

A čime je Pavo Zubak zaslužio da na centralnom zagrebačkom trgu potpuno besplatno reklamira svoj biznis, pitali smo subjekta ove priče. Zubak je međutim, za Index.hr ustvrdio kako ne zna zašto mu Grad Zagreb nije naplatio korištenje Trga bana Jelačića u svrhu promocije svojih taksi vozila.

"Mi smo, kako zakon i nalaže, na vrijeme uputili službeni zahtjev Gradskom uredu za prostorno uređenje, izgradnju grada, graditeljstvo, komunalne poslove i promet, za izlaganje naših taxi vozila za potrebe prezentacije ORYX Taxi projekta. Gradski ured nam je to i službeno potvrdio svojim pozitivnim rješenjem 3. listopada ove godine", odgovara nam Zubak.

Pri tome su se, kaže, "strogo pridržavali svih uputa da tom prilikom ne ometaju slobodno kretanje građana u toj zoni, bilo pješaka ili drugih sudionika prometa, te su se pridržavali i satnice, odnosno promociju održali od 10-12 sati danas prijepodne".

Tekst se nastavlja ispod oglasa
"Zašto nam Grad Zagreb to nije odlučio naplatiti, nije na nama da damo odgovor na to pitanje iz razloga što mi ne odlučujemo o tome već o tome odlučuje Grad Zagreb, te vas stoga molimo da svoje upite vezano uz to usmjerite u tom smjeru. Nigdje u našem zahtjevu nije navedeno da to očekujemo besplatno niti smo očekivali da će to tako biti", ustvrdio je Zubak.

Dodaje još kako su za potrebe svih svojih dosadašnjih promocija drugih projekata svih društava uredno od Grada Zagreba tražili dozvole. "U onim slučajevima gdje nam je grad odobrio promocije uredno smo platili sve svoje račune na vrijeme, uostalom kao i svim svojim drugim dobavljačima", kaže Zubak.

"Zašto nam ovaj put nije ispostavljen račun, još jednom ponavljam, ne znam, ali vas molim da odgovore potražite kod predstavnika Grada Zagreba za koje sam siguran da će Vam ih drage volje dati. Nikako nam nije bio cilj bilo koga ovim činom povrijediti ili uvrijediti, što vjerujem da nismo niti učinili, već jednostavno građanima Zagreba prezentirati novu i kvalitetniju uslugu javnog prijevoza koja im je od sada na raspolaganju. Ukoliko smo ovim činom nekome učinili nažao, ja mu se ovim putem najiskrenije ispričavam", kazao je Zubak za Index.

Dodaje i kako mu je žao što su sve naše dosadašnje objave išle u smjeru traženja negativnoga veznog uz ORYX Taxi projekt, kada oni "imaju toliko toga za pohvaliti se". Tu, kaže, prije svega misli na otvaranje novih 300 radnih mjesta za potrebe ovog projekta te najavu zapošljavanja još dodatnih 50-100 djelatnika za potrebe istoga.

"Žao mi je što fokus nije na tome ili na silnim inovacijama koje smo danas predstavili, a kakvima se može pohvaliti malo gradova u svijetu, a u nekim stvarima smo čak i pioniri. No, ja se ne mogu i neću miješati u Vašu uređivačku politiku. Vaše je da javnost obavještavate o onome što Vi smatrate da je najvažnije. Ako nam jedina mana ovog projekta bude to što smo legitimno zatražili i dobili dozvolu za dvosatno izlaganje vozila na trgu, vjerujte mi, ja ću biti vrlo zadovoljan, a svoj fokus ću ipak staviti na podizanje razine kvalitete usluge taksi prijevoza u Zagrebu i od korisnika osluškivati komentare kako bi im pružio ono što tržište želi", kaže Zubak.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara