Grmoja: Horvatinčić je danas jurio Zelenim valom u džipu

Grmoja: Horvatinčić je danas jurio Zelenim valom u džipu

Foto: Hrvoje Jelavić/ Pixsell

TOMISLAV Horvatinčić, koji je jučer nepravomoćno oslobođen u slučaju smrti talijanskog para na jedrilici, danas je jurio Zelenim valom u Zagrebu.

Objavio je to zastupnik Mosta Nikola Grmoja.

"MUP TREBA HITNO UZETI VOZAČKU HORVATINČIĆU

Javlja mi prijatelj da je danas vidio kako zelenim valom u džipu juri tempirana bomba. Tomo Horvatinčić. Čovjek koji povremeno, u vožnji, za volanom, iz čistog mira ostane bez svijesti. To stanje zove se sinkopa. Inače je zdrav. Potvrdila su to čak tri stručnjaka, psihijatra. Čovjek ima desetine prometnih prekršaja, nekoliko prometnih nesreća. Gazio je pješake, divljao džipom, a onda je sjeo u gliser i pokosio turiste. Nevjerojatna je lakoća kojom je ovom čovjeku dozvoljeno da i dalje gazi. Ljude i njihovo dostojanstvo. Sud je svojom oslobađajućom presudom upravo to poručio. Vozačka dozvola mu nije oduzeta, jer je oslobođen. On već sutra može opet sjesti u gliser. MUP bi morao reagirati i odmah zatražiti oduzimanje vozačke dozvole. Da ne bi zbog sinkope proletio na semaforu i opet ubio nedužne ljude", napisao je Grmoja.



Ima sinkopu, a vozi auto

Podsjetimo, sutkinja Maja Šupe koja je oslobodila Horvatinčića povjerovala je u argument obrane da je Horvatinčić imao sinkopu, odnosno da je privremeno ostao bez svijesti.

>> Tko je uopće Horvatinčić? Prvi posao imao je u policiji kao referent zadužen za vozačke dozvole

 "Sud je prihvatio i onaj dio obrane da su tog dana na moru bili dobri uvjeti na plovidbu, da nije bilo nikakve gustoće prometa, da je krećući se otvorenim morem razvio brzinu od oko 26 čvorova, dakle glisirajući svojim plovilom, da je vidljivost bila dobra i da je on primijetio jedrilicu oštećenih te da kao iskusni, dugogodišnji pomorac ni u kom slučaju nije doveo u pitanje činjenicu da će se s navedenom jedrilicom mimoići, a upravo nedostatak njegove reakcije, odnosno nepoduzimanje nikakvog manevra u zadnjoj fazi mimoilaženja na udaljenosti od nekih 250 do 300 metara daje u prilog činjenici da je na kratko bio bez svijesti", kazala je sutkinja.

Istaknula je i da je takav zaključan izveden nakon opsežnog medicinskog i psihijatrijskog vještačenja te saslušanja svjedoka te da Horvatinčić u tzv. stanju sinkope nije mogao vladati svojim postupanjem ni svojom i voljom jer je bio u nesvijesti. "Po mišljenju ovog suda, to je razlog sudara dvije brodice te nastupanja teških posljedica. Uvažavajući rezultate cjelokupnog dokaznog postupka iz svega navedenog proizlazi da optužba nije dokazala da je djelo počinjeno na način kako je optuženiku stavljeno na teret, stoga je ovaj sud prema optuženiku donio oslobađajući presudu“, zaključila je sutkinja Šupe.

Ostaje tako pitanje kako je moguće da Tomislav Horvatinčić vozi svoj automobil ako ima problema sa sinkopom. A osobito je važno spomenuti činjenicu kako je, osim sudara na moru, Horvatinčić sudjelovao u nekoliko prometnih nesreća sa smrtnim ishodom.

Prvo ubojstvo Horvatinčić je počinio za volanom automobila krajem osamdesetih, kada je pregazio pješakinju Mandu Vučković, za što je dobio uvjetnu kaznu i to od šest mjeseci. Devet godina kasnije prebrzo je vozio i izazvao nesreću u kojoj je poginula Nada Petrović. Dvadeset godina kasnije opet je izazvao prometnu nesreću, srećom obitelj u drugom automobilu prošla je samo s lakšim ozljedama.

Posljednja poznata nesreća dogodila se prije četiri godine na moru kod Šibenika, gdje je svojom jahtom naletio na jedrilicu talijanskih državljana Franceska Salpietra i Marielle Patelli. Ne treba zaboraviti ni činjenicu da je Horvatinčić tužio obitelj poginulih Talijana jer je jahtu vrijednu 400 tisuća eura morao prodati za 185 tisuća.

Jučer je oslobođen krivnje za smrt Talijana. Oslobodila ga je ista sutkinja koja ga je prošli put osudila na uvjetnu kaznu. No Horvatinčić i dalje ima dozvolu, i onu za brod i onu za automobil.
 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara