HRVATSKI TURIZAM

Hloverka obrtu dala 120.000 kn za promociju Makarske, pogledajte rezultate

Hloverka obrtu dala 120.000 kn za promociju Makarske, pogledajte rezultate
Foto: Toni Katic/HaloPix/PIXSELL, Facebook

STRANICA Dnevna doza makarskog nereda objavila je informaciju da tamošnji obrt All In za 120 tisuća godišnje vodi Facebook i Instagram stranice makarske Turističke zajednice, odnosno stranicu Visit Makarska.

"Hloverka tako više od 10.000,00 naših kuna mjesečno daje za Facebook objave tipa 'sretan dan državnosti', 'želim vam mirnu večer' i slično. U 4 godine njezinog mandata iznos će se popeti na više od pola milijuna kuna. Makarski TZ je jedini na rivijeri koji izdvaja novac za 'promidžbu' ovog tipa. Ostali uredi to rade sami", stoji u objavi Dnevne doze makarskog nereda koja završava rečenicom: "Lajkajte stranicu Visit Makarska, masno ste je platili."

Evo što nam je o ovome napisala spomenuta Hloverka Novak Srzić, direktorica Turističke zajednice:

Glede Vašeg upita...

"Rad Turističke zajednice grada Makarske, kao što znate, javan je i transparentan te njezin rad nadziru tijela TZGM-a, a to su Turističko vijeće i Skupština", zapisala je Novak Srzić pa nastavila:

"Glede Vašeg upita, Turistička zajednica grada Makarske potpisala je ugovor s firmom All In 1. siječnja 2018. godine nakon dostavljene ponude, uz odobrenje Turističkog vijeća. Ponuda je bila povoljnija u usporedbi s drugim dostavljenim ponudama za digitalni marketing", a u nju je, tvrdi Novak Srzić, uključeno ukupno 13 stavki poput izrade kampanja na Facebooku i Instagramu, vođenja Google Ad Words kampanja i YouTube kanala, oglašavanja makarske Turističke zajednice u aplikaciji "u vlasništvu All Ina Makarska rivijera koja broji više od 200.000 pratitelja", zatim izrada grafičkih vizuala i niz sličnih stavki, uključujući "prijedlog novih projekata i manifestacija".

Spominje i potpuno novu web stranicu TZGM-a, novu mobilnu aplikaciju, novi vizualni identitet, kao i slogan, a "web stranicu i mobilnu aplikaciju održavaju djelatnici TZGM-a" koji sudjeluju "u objavama i stvaranju novih sadržaja na društvenim mrežama", naglašava Hloverka.

Hvali se i da je "početkom 2018. godine TZGM na FB stranici imao tek 2700 pratitelja, dok sada broji 12.973 pratitelja... Prateći uzlazni trend projekcija, pokazuje da će Visit Makarska do kraja 2019. godine imati cca 20.000 pratitelja." Zauzvrat, makarska TZ godišnje plaća All inu 120 tisuća kuna "za sve navedene obveze", piše Hloverka Novak Srzić.

Puno novca za malo lajkova

Bacili smo oko na Visit Makarska na Facebooku. Stranicu preporučuje sedmero ljudi, ocijenilo ju je njih 50, a zadnja objava, najava koncerta Nene Belana, za četiri je sata prikupila pet lajkova. Najviše, 172 lajka, našli smo pod objavom o makarskim parkovima.

Da ne bi bilo dileme, All In je angažiran bez natječaja. Ili, kako Hloverka NS kaže, "turističke zajednice nisu obveznici javnih natječaja, no odabrana tvrtka odabrana je između više ponuda koje su stizale na adresu TZGM-a".

Kontaktirali smo čelnike nekih općina na Makarskoj rivijeri - Baška Voda, Brela, Gradac - koji su nam potvrdili da su za društvene mreže u njihovim sredinama zaduženi zaposlenici turističkih ureda. Istina, na Facebooku nemaju baš preveliku sljedbu osim Baške Vode. Stranicu tamošnje Turističke zajednice prati više od 25 tisuća ljudi, ali načelnik Josko Roščić nam se požalio kako nije zadovoljan načinom na koji to rade pa je raspisao natječaj za tvrtku kojoj bi povjerio brigu o društvenim mrežama. No, ni pristiglim ponudama nije zadovoljan.

Do odgovornih u All Inu pokušali smo doći dva puta. Jutros smo dobili SMS poruku vlasnice. Kaže da nije "kompetentna da odgovara na pitanja".

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara