I Juričan je otvorio rotor: Nije čudo što je cijena skočila, nije kum cicija

I Juričan je otvorio rotor: Nije čudo što je cijena skočila, nije kum cicija
Foto: Dario Juričan

DARIO Juričan jutros je bio na zagrebačkom rotoru, koji je, kako kaže, otvorio dok je Bandić još snivao svoje koruptivne snove, ranom zorom. 

Prerezao je traku na kojoj je pisalo “korupcija u tijeku” i otvorio rotor na svoj način. 

"Nije čudno što je cijena rotora skočila s 280 milijuna na 320 milijuna kuna! Može se, nije kum cicija"

Evo što je tom prigodom poručio:

“Prije izlaska sunca, dok naš gradonačelnik Bandić još sniva svoje koruptivne snove, prerezao sam prigodno svečanu traku i pustio u promet novi rotor, koji omogućava lakši protok ljudi u smjeru Remetinca.

Obred na maglovitom, ali ljekovitom zagrebačkom zraku bio je dostojanstven i kratak, kako bi građani grada Zagreba što prije mogli početi koristiti ovaj delikatni infrastrukturni projekt koji većina prometnih stručnjaka smatra promašenim.
 
Junaci koji su najbolje znali sročiti ponudu za novi rotor bili su Kamgrad, DiV, Tigra te Hidroelektra niskogradnja (koja je u međuvremenu propala pa je uletio Georad iz Makarske).

U Kamgradu u javnoj nabavi radi Lidija Tomić, jako dobra prijateljica Milana Bandića, a ispekla je zanat na pravom mjestu - radeći javnu nabavu u Zagrebačkom holdingu.
Vlasnik Kamgrada Dragutin Kamenski preko kurira komunicira s Bandićem, osvjedočili smo se da gradonačelniku ostavlja poruke na porti Gradskog poglavarstva. Nije ni mejlu niti mobitelu za vjerovati, bolje se služiti pismonošom!

Vlasnik Tigre Bandićev je kum Milan Penava. Bandić se voli vozikati i na jahti Tončija Kurilja, vlasnika Georada iz Makarske, kojeg posjećuje za rođendane.

Uz toliko kumova i prijatelja, nije čudno što je cijena rotora skočila s 280 milijuna na 320 milijuna kuna! Može se, nije kum cicija!

Jesmo li ih sve nabrojali?

Tu fali još samo jedno ime - European Anti-Fraud Office (OLAF), Europski ured za borbu protiv prijevara, osnovan kako bi zaštitio financijske interese EU.
Naime, upravo EU daje ogroman novac za zagrebački rotor.

Možda baš kako bi se preko rotora ubrzao nečiji odlazak u Remetinec”, kaže Juričan.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara