Kinezi se "navukli" na internet
KORISNICI interneta u Kini ovise o korištenju online usluga te vide internet kao ključ socijalizacije i dijeljenja mišljenja, za razliku od svojih prekooceanskih susjeda Amerikanaca, rezultat je najnovije studije.
Anketom je obrađeno više od 2100 internet korisnika između 16 i 25 godina u obje zemlje i rezultat je pokazao kako 42 posto korisnika interneta u Kini upravo o njemu i ovise dok je taj postotak u Americi tek 18 posto. Studija je bila objavljena od velikog internet providera, IAC/InterActiveCorp i reklamne agencije JWT koja je dio konzorcija WPP Group.
Istraživanje je bilo sprovedeno online u studenom ove godine na dva jezika, engleskom i kineskom. Naime, samo 10 posto Kineske populacije koristi internet, a većina su mladi muškarci s prebivalištem u većim gradovima. Gotovo 25 posto kineza izjavilo je kako ne bi mogli provesti niti jedan dan bez korištenja interneta dok je taj postotak kod Amerikanaca bio 12 posto.
Manje od trećine Amerikanaca složilo se kako internet pomaže u druženju i socijalizaciji dok je 77 posto kineskih ispitanika imalo iskustvo sklapanja online prijateljstva. Internet je korisna stvar da se postane ono što u stvarnosti nismo, tako je 75 posto kineza napravili ili napisalo ono što u stvarnosti ne bi nikada. Amerikanci su po tom pitanju slobodniji, te samo njih 32 posto radi i govori stvari koje ne bi rekli nekome uživo.
V.M.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati