Kriza neke ne zahvaća: I u ovim teškim vremenima poslovni ljudi časte se luksuzom
Tekst: I.Kri.
Foto: Ilustracija
IAKO SE u Hrvatskoj najavljuju žestoki rezovi u proračunu, a mnoge socijalne skupine se zbog toga bune, čini se kako takve probleme nemaju ljudi iz poslovnog svijeta naše zemlje jer čak polovica njih tvrdi kako kriza nije utjecala na njihov luksuz.
Istraživanje koje je među hrvatskim poslovnom ljudima provela konzultantska tvrtka Proago za Poslovni savjetnik pokazalo je kako 55 posto ispitanika tvrdi da kriza nije bitno utjecala na njihov luksuz. Luksuzom hrvatski poslovnjaci smatraju stil života u kojem cijena nije bitna.
Naši poslovnjaci u većini tvrde kako kupuju u luksuznim trgovinama, ali se brane i da ponekad nešto nabave i u onim jeftinijima. Luksuzne trgovine koriste samo kada je u pitanju "uistinu posebna stvar". Očito među hrvatskim poslovnjacima još uvijek vlada mišljenje da Hrvati ne vole bogate pa polovica njih ne govori drugima o skupim stvarima koje su kupili.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati