Lošinj želi privući turiste besplatnim trajektom, evo kako do toga
TURISTIČKA zajednica Grada Malog Lošinja u suradnji s članicama u destinaciji započela je objedinjenu marketinšku kampanju "Lošinj - vaša otočna oaza", priopćili su s Lošinja.
Pojašnjavaju kako se kampanjom naglašavaju prednosti Lošinja - otoka vitalnosti, poput blage klime, bioraznolikosti, mora visoke kakvoće, zraka prve kvalitete s više od 200 sunčanih dana godišnje, a provodit će se na ključnim emitivnim tržištima: u Austriji, Njemačkoj i Sloveniji.
Napominju kako je važan dio strategije i akcija FERRY FREE nastala s ciljem privlačenja posjetitelja.
"Posjetiteljima koji će boraviti u rujnu dulje od sedam noći Turistička zajednica sufinancira povratne karte trajekta u objektima koji su se odazvali pozivu. Akcija vrijedi za trajektne karte Valbiska - Merag i Porozina - Brestova te za sve rezervacije za rujan ostvarene nakon 15. lipnja 2020. godine", opisuju iz TZ-a.
"Do sada se nismo susretali s ovakvim izazovom i zato trenutna situacija više nego ikada, zahtijeva sinergiju svih dionika destinacije. U akciju su se uključili svi hoteli, kampovi, pansioni, hosteli, lječilište te trenutno više od 350 privatnih iznajmljivača, a sve u cilju kako bi predstavili prednosti Lošinja kao otočne destinacije i našim posjetiteljima pružili dodatnu vrijednost za ponuđenu uslugu", izjavio je direktor turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati