Majka mlade osječke kuharice: "U Opatiji izrabljuju djecu i tjeraju ih da čiste toalete"
Foto: milenijhoteli.com, 123rf
NEUGODNO iznenađenje doživjele su mlade kuharice koje su ove godine završile osječku Ugostiteljsko-turističku školu i koje su ovog ljeta počele raditi u renomiranom hotelu Milenij u Opatiji, piše Glas Slavonije.
Rad je organiziran preko učeničkog servisa koji je ta škola otvorila ove godine. Prema riječima majke jedne od kuharica, uz posao kuharice, nakon odrađene smjene, navodno po naredbi direktora hotela, morale su čistiti sobe i toalete.
"Očito je da hotel nije osigurao dovoljno osoblja te se netko dosjetio kako iskoristiti djecu kojoj je rad u takvom hotelu zapravo odlična odskočna daska za daljnju karijeru. Ovdje valja naglasiti da se radi o maloljetnicama koje rade preko učeničkog servisa, satnica im je 30 kuna, a obećali su da će im platiti prekovremene. Međutim, unatoč tomu, smatram da se tu radi o izrabljivanju malodobne djece", kaže za Glas Slavonije ogorčena majka jedne od kuharica.
Počele su raditi 8. lipnja, a do sada, kako tvrdi majka, nisu dobile ni lipe za obavljen posao.
Škola: Učenici rade poslove za koje se školuju
"Naš je učenički servis osnovan isključivo da djeci naše škole olakša mogućnost rada. Međutim, počela su nam se javljati i djeca iz drugih škola koje rade u nekim tvrtkama i mi ne možemo provjeravati što i kako oni rade. Ono što sa sigurnošću mogu reći jest da učenici naše škole rade poslove za koje se školuju i da za odrađeni posao budu plaćeni", rekao je Blaško Menalo, ravnatelj Ugostiteljsko-turističke škole, te je dodao kako s hotelom Milenij uspješno surađuju 10 godina i da nikada nije bilo problema.
U međuvremenu su hotel Milenij zvali roditelji da pitaju što se tamo događa, jer su im se njihova djeca požalila.
Djeca su prijavila kako su im u hotelu, nakon zaprimljenog novinarskog upita, prijetili da će ih poslati kući te da su im tek tad dali ugovore. No, u hotelu to demantiraju.
"Nije istina da je netko djeci prijetio, oni su bili kod mene jučer potpisati ugovore jer nisu bili ispravno potpisani. Poslali smo obračun učeničkom servisu i čim nam pošalju fakturu, mi im šaljemo uplatu, koju oni dalje uplaćuju djeci na račune. Pitala sam djecu jučer ima li kakvih problema i kazala su da nema, a što se tiče primjedbi da su trebala čistiti sobe gostiju, to nije točno, ona moraju čistiti samo svoje sobe", kazala je Nataša Kovačić Stilinović, direktorica ljudskih potencijala u hotelu Milenij.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati