Mostar: Misija OESS-a protiv podjela u školama
MISIJA OESS-a usprotivila se u srijedu praksi odvojenog školovanja bošnjačke i hrvatske djece na području hercegovačkoneretvanske županije.
Glasnogovornik mostarskog područnog ureda Misije OESS-a Richard Medić rekao je kako trenutačno na području hercegovačkoneretvanske županije oko pet tisuća bošnjačkih i hrvatskih učenika pohađa nastavu u školama koje se nazivaju "dvije škole pod jednim krovom" u kojim hrvatski i bošnjački učenici i njihovi nastavnici često nemaju uzajamnog kontakta.
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Medić je posebice upozorio da se takva praksa provodi na području općina Stolac, Čapljina i Rama-Prozor u školama koje su nekada bile jedna, a sada su fizički odvojene. Misija OES-a, po Medićevim riječima, poziva lokalne vlasti na administrativno ujedinjavanje tzv. "dviju škola pod jednim krovom", te da se takve škole registriraju kao jedan zakonski subjekt, s jednim ravnateljem, multietničkim upravnim odborom i učeničkim roditeljskim vijećima.
"Administrativna integracija nije povezana s nastavnim planovima i programima, niti samim radom u učionicama, ali bi trebala obuhvatiti zajedničke nastavničke smjene i razmjenu učionica radi smanjivanja fizičke odvojenosti između učenika različite nacionalnosti", objasnio je Medić.
Glasnogovornik mostarskog područnog ureda Misije OESS-a Richard Medić rekao je kako trenutačno na području hercegovačkoneretvanske županije oko pet tisuća bošnjačkih i hrvatskih učenika pohađa nastavu u školama koje se nazivaju "dvije škole pod jednim krovom" u kojim hrvatski i bošnjački učenici i njihovi nastavnici često nemaju uzajamnog kontakta.
Medić je posebice upozorio da se takva praksa provodi na području općina Stolac, Čapljina i Rama-Prozor u školama koje su nekada bile jedna, a sada su fizički odvojene. Misija OES-a, po Medićevim riječima, poziva lokalne vlasti na administrativno ujedinjavanje tzv. "dviju škola pod jednim krovom", te da se takve škole registriraju kao jedan zakonski subjekt, s jednim ravnateljem, multietničkim upravnim odborom i učeničkim roditeljskim vijećima.
"Administrativna integracija nije povezana s nastavnim planovima i programima, niti samim radom u učionicama, ali bi trebala obuhvatiti zajedničke nastavničke smjene i razmjenu učionica radi smanjivanja fizičke odvojenosti između učenika različite nacionalnosti", objasnio je Medić.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati