Roditelji bijesni zbog smještaja učenika u Italiji: "Imali su žohare u sobi"

Roditelji bijesni zbog smještaja učenika u Italiji: "Imali su žohare u sobi"
Foto: Privatan album/Index

RODITELJI učenika Treće ekonomske škole u Zagrebu razočarani su agencijom Speranza preko koje su njihova djeca početkom svibnja išla na izlet u Italiju. Navode da su u hotelu bili nehigijenski uvjeti, da su imali žohare u sobi, da su plahte bile prljave, a da se fasada raspadala i padala te tako ugrožavala sigurnost njihove djece, a poslali su nam i fotografije hotela u kojem su djeca bila smještena.

Ogorčeni roditelji: "Sobe su bile prljave, s hotela su padali komadi fasade"

"Šaljemo vam ovo kao ogorčeni roditelji koje je prevarila agencija Speranza. Djeca nam idu u Treću ekonomsku školu i preko te agencije su bila na putovanju Gardaland od 04. do 05.05.2019. Platili smo hotel 3 zvjezdice, a hotel gdje su nam smjestili djecu nema kategorije. Osim zabavnog parka djeca nisu ništa dobili, a platili smo. Hotel Marco Polo u kojeg je agencija Speranza smjestila našu djecu, ne da nema kategorizacije već je ispod svake kategorije, a do hotela su djeca po kiši i blatu hodala pješice više od pola sata, a po stvari im je došao kamiončić. Sobe su bile neočišćene, djeca su pronašla žohare u njima, imali su prljave plahte, a da ne pričamo o odlomljenoj fasadi s koje se cijedila voda i samo su komadi padali s nje i tako ugrožavali sigurnost djece", napisali su nam roditelji.

Kažu kako su na prezentaciji putovanja pitali predstavnika agencije Speranza u kojem će hotelu djeca biti smještena te da im je on rekao: "Dobit ćete sve na vrijeme."

Navode kako su i profesori bili užasnuti kada su shvatili da se do hotela mora pješačiti kroz maslinike, travu i blato, čak i po najvećoj kiši.

"Kontaktirali smo i razrednike nakon izleta, koji su također bili užasnuti te očito iza svega stoji ravnatelj koji preferira agenciju Speranza. Anonimni smo jer ne želimo da nam se djeca šikaniraju od strane škole i ravnatelja", poručili su roditelji koji su nam poslali fotografije hotela.

Što kaže ravnatelj škole?

Poslali smo upit ravnatelju škole Mirku Kožulu koji nam je odgovorio da je odabir davatelja usluge za organizaciju predmetnog putovanja proveden sukladno Pravilniku o izvođenju izleta, ekskurzija i drugih odgojno-obrazovnih aktivnosti izvan škole.

Ravnatelj navodi da je za provedbu javnog poziva i izbor najpovoljnije ponude imenovano posebno Povjerenstvo koje je objavilo poziv i nakon proteka roka za dostavu ponuda izvršilo otvaranje ponuda pristiglih po objavljenom pozivu. Povjerenstvo je, kaže, odabralo tri ponude potencijalnih davatelja usluga, a roditeljski sastanak učenika za koje se organizira višednevna izvanučionička nastava održan je 25. veljače 2019. godine te su tri ponude predstavljene roditeljima.

Kaže kako nije istinit navod da roditelji, koji su, tvrdi, jedini odgovorni za odabir agencije, nisu bili upoznati s imenom hotela.

"Isti je prezentiran na održanom roditeljskom sastanku. Nakon prezentacije ponuda roditelji su donijeli Odluku o odabiru ponuda koja je konačna pa tako ravnatelj nema nikakvog utjecaja na odabir davatelja usluga", rekao nam je ravnatelj.

Istaknuo je da škola nije od strane roditelja, učenika ni nastavnika zaprimila bilo kakve obavijesti o eventualnim nedostacima u organizaciji i realizaciji izvanučioničke nastave.

Pitali smo ga i koliko godina njihova škola sa Speranzom putuje na izlete i maturalce, ali na to pitanje nismo dobili odgovor, kao ni na pitanje je li točno da ravnatelj preferira Speranzu, što tvrde roditelji.

Speranza: "Hotel je upravo onakav kakav su očekivali i platili"

U agenciji Speranza pak tvrde da su navodi roditelja - neistiniti.

"Hotel je upravo onakav kakav su očekivali i platili s velikim pohvalama za prehranu", stoji u odgovoru Saše Blažekovića iz Speranze.

Navodi kako su nakon objavljenog javnog poziva škole i otvaranja ponuda dvije turističke agencije pozvane na prezentaciju svoje ponude pred roditeljima. Blažeković dodaje kako je predstavnik njihove agencije došao 15-tak minuta ranije postaviti i upaliti opremu za prezentaciju.

"Prije prezentacije i roditeljskog sastanka u razgovoru s jednom od profesorica potvrdili smo da imamo rezervaciju za njihovu školu i traženi termin u hotelu Marco Polo 3*. Na to je sama profesorica odgovorila da joj je taj hotel poznat jer se nalazi blizu šetnice mjesta Garda. Na roditeljskom sastanku u PowerPoint prezentaciji koja se sastojala od 26 slika na tri slajda prezentiran je hotel. Od toga na dva slajda je velikim slovima pisalo hotel Marco Polo 3*. Naš predstavnik je obećao smještaj i prezentirao upravo hotel Marco Polo, što je suprotno informaciji koju ste dobili", rekao je Blažeković.

Tijekom prezentacije hotela Marco Polo njihov je predstavnik, dodaje, prenio dosadašnja pozitivna iskustva drugih škola, a posebno njihovo zadovoljstvo hranom i sobama.

"Netočna je informacija da hotel nema kategoriju. Hotel je kategoriziran od strane talijanskog ministarstva turizma s tri zvjezdice", rekao nam je Blažeković.

Blažeković: "Morali su hodati samo 230 metara"

Dodao je kako njihovi djelatnici svake godine provjeravaju sve hotele osobnim odlaskom i obilaskom hotela te da je hotel u koji su bila smještena djeca iz 3. Ekonomske jedan od najčešće korištenih hotela za smještaj učeničkih grupa kada idu u Gardaland.

Objašnjava kako je to hotel s tri zvjezdice po talijanskim standardima, a da njihova agencija uvijek upozorava da su standardi različiti u različitim europskim državama.

"Svaki roditelj dobio je ove uvjete putovanja te je prilikom aktivacije ugovorne obveze potvrdio da je suglasan s istima. Za sve putnike imamo potpisane ugovore. Isto tako, svi roditelji dali su pisanu suglasnost za Opće uvjete putovanja, privolu za korištenje osobnih podataka i potvrdu da su upoznati s uvjetima osiguravajućeg društva Generali osiguranje za putno osiguranje. Organizator putovanja učinio je sve da putnici budu pravovremeno i potpuno informirani o usluzi koju su platili", rekao je Blažeković.

Dotaknuo se i navoda roditelja koji su rekli da su im djeca morala pješačiti do hotela, a da im je po stvari došao kamiončić.

Kaže kako se hotel nalazi oko 230 metara od glavne ceste koja ide uz jezero Garda te da autobus zbog uske ceste i velikih zavoja ne može doći do recepcije hotela nego se gosti iskrcavaju na ugibalištu i skretanju prema hotelu.

"Dakle, gosti moraju hodati oko 230 metara uzbrdo i zbog toga hotel uvijek šalje kombi koji zbog komocije putnika preuzima prtljagu i dostavlja je na recepciju hotela. U trenutku kada je naša grupa došla do pozicije gdje su morali izaći iz autobusa i hodati do hotela padala je jaka kiša. Možemo pretpostaviti da je ta kiša prouzročila nezadovoljstvo kod putnika, ali nažalost nismo u mogućnosti utjecati na vremenske prilike. Vezano za ovih pola sata hodanja koje navodite možda su vaši čitatelji napravili pogrešku pa su zamijenili hodanje pri iskrcaju iz autobusa sa hodanjem do centra mjesta Garda", rekao je Blažeković.

U Speranzi tvrde da je informacija o žoharima netočna

Tvrdi i kako je informacija o blatnoj cesti također netočna te da od donje glavne ceste, gdje je grupa izašla iz autobusa, do hotela vodi asfaltirana cesta.

"Sobe su tipične sobe hotela sa tri zvjezdice. Nikada nismo dobili od bilo koje grupe informaciju da su u sobi našli žohare. Sigurni smo da je ta informacija potpuno netočna. Na natječaju i roditeljskom sastanku prilikom odabira putničke agencije s naše su strane prezentirane sobe sa dva, tri i četiri kreveta. Tako je i bilo. Sve sobe imaju tv, tuš, WC. Vezano za kvalitetu hotela najbolje govore neutralne recenzije koje i sami možete vidjeti online. Hotel je svuda ocijenjen s prosječnom ocjenom dobar", rekao je Blažeković.

Blažeković: "Naša kolegica tvrdi da je hrana bila jestiva"

Navode o starim pecivima također odbacuje te navodi kako je vodič ove agencije bila gospođa koja im je rekla da je "hrana bila odlična, jestiva i za svaku pohvalu".

Navodi da su za doručak i večeru imali buffet self service pa su mogli birati između nekoliko jela.

"Kolegica se jedino ne može sjetiti koja je točno vrsta mesa bila, ali tvrdi da je bilo ukusno i jestivo. Posebno napominjem da niti jedan prigovor nije upućen od bilo kojeg putnika. Isto tako posebno napominjem da pratiteljica putovanja izjavljuje da su sva djeca i profesori uredno pojeli večeru i doručak", rekao je Blažeković.

Ističe i da nije točno da djeca nisu ništa dobila osim zabavnog parka.

"Imali su prijevoz u turističkom busu, obavljeni su razgledi Verone i Venecije u pratnji našeg stručnog vodstva, podmireni su troškovi pedagoške pratnje za pet profesora, realizirana su gratis mjesta za dva učenika, realiziran je prijevoz brodom na relaciji Tronchetto - Venecija - Tronchetto, plaćena je taksa grada Venecije, realizirana je ulaznica za posjet zabavnom parku Gardaland, osiguran je voditelj putovanja i pružena usluga stručnog vodstva puta, realizirana je i korištena grupna polica zdravstvenog osiguranja u inozemstvu, osigurano je pokriće troškova pomoći povratka u mjesto polazišta u slučaju bolesti, realizirana je i korištena grupna polica osiguranja od otkaza puta", rekao je Blažeković.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara