"Što radi gost kad pada kiša?"

TURISTIČKO društvo Riviera Holding izabralo je poslovne partnere u sklopu akcije "Što radi gost kad pada kiša?", pokrenutoj krajem ožujka ove godine. Akcijom se namjerava napraviti iskorak u kvalitetnijoj vanspansionskoj ponudi, a do kraja tjedna ugovori će biti potpisani s devet ponuđača.

 U tijeku su pregovori s još pet ponuđača koji bi trebali biti završeni sredinom idućeg tjedna. "Ovim partnerstvima namjeravamo našim gostima pružiti što kvalitetniju izvanspansionsku ponudu. Cijela akcija je usmjerena ka razbijanju stereotipa i poticanju inovativnosti.

 Posebno je zanimljivo da se neki sadržaji potaknuti akcijom javljaju po prvi put u Istri, kao na primjer, jeeptour ili Interenet deskovi u svim objektima, dakle i kampovima i naseljima, a ne samo po hotelima kako je dosad bio sporadičan slučaj ", rekao je direktor Sektora operacija u Rivieri i nositelj akcije "Što radi gost kad pada kiša?" David Poropat.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uprava je donijela odluku o potpisivanju ugovora s poduzećima Aquarium (izletnička ponuda preko Rivieratoursa), Nova aparati (ponuda zabavnih aparata i igara u hotelima Rubin, Kristal, Fortuna, Tamaris i Solaris), Intermedica (postavljanje interdeskova u svim objektima Riviere), North Adria Aviation (izletnička ponuda avioletova preko Rivieratoursa), Caligula (izletnička ponuda jeeptoura s ručkom preko Rivieratoursa), Lineaplus (izletnička ponuda biketoura), Reihardt Strigler (nova generacija trampolina na plaži Borik), Robi (iznajmljivanje malih električnih automobila na plaži Borik) te s g. Mirkom Marićem (škola spremanja cocktaila).

Suradnja s izabranim partnerima počet će već 1. lipnja, a ugovori će se potpisati na najmanje godinu dana i obnavljati zavisno o kvaliteti suradnje. Riviera će sa svoje strane ponuditi mogućnost distribuiranja roba i usluga za 400.000 gostiju koji ostvaruju 2,6 milijuna noćenja godišnje.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara