Svjetski uspjeh Damira Sabola: Kreće suradnja Photomatha i moćnog Snapchata

Svjetski uspjeh Damira Sabola: Kreće suradnja Photomatha i moćnog Snapchata
Foto: Pixsell/Robert Anic

JEDNA od najpopularnijih društvenih mreža među mladima i najuspješnija hrvatska aplikacija ušle su u partnerstvo. Photomath je odsad dostupan i kroz aplikaciju Snapchat.

>> Od Iskona do PhotoMatha – insajderska priča o uspjehu Damira Sabola

Photomath će biti dostupan broju od čak 300 milijuna korisnika

Photomath, aplikaciju za rješavanje matematičkih zadataka uz pomoć kamere na pametnim telefonima, dosad je preuzelo više od 100 milijuna korisnika, a sada će biti dostupna i za više od 300 milijuna stalnih korisnika Snapchata.

"Došlo je do suradnje jer Snapchat i Photomath imaju vrlo usklađene korisničke baze i prirodno se poklapaju tako da ovo partnerstvo ima puno smisla i za njih i za nas. I u smislu promocije i u smislu pozicioniranja brenda", rekao je Damir Sabol, tvorac Photomatha, za Index.

U Snapchatu samo rješenja

Sve mogućnosti Photomatha ipak neće biti dostupne u Snapchatu. Kroz njihovu aplikaciju moći će se dobiti samo rješenja zadataka dok će se za objašnjenje postupka i dalje morati koristiti Photomath. Time će ta aplikacija zadržati, a vjerojatno i proširiti broj korisnika.

"Photomath daje znatno veće mogućnosti nego je dostupno kroz Snapchat i nije nam problem da je ta osnovna funkcionalnost dostupna u Snapchatu. To nam otvara put do novih korisnika i nije nam glavni cilj dati samo rješenja nego veću edukacijsku vrijednost. Tako da se to zapravo dobro uklapa u našu strategiju", rekao je Sabol. 

Snapchat se izvlači iz problema

Ciljana publika Snapchata i Photomatha je jako slična. Snapchat uglavnom koristi mlađa populacija koja se još uvijek obrazuje tako da je partnerstvo obostrano korisno. Uz to, kao jedna od manjih društvenih mreža Snapchat se prošle godine našao u problemima kada su razne poznate osobe izjavile da više ne koriste Snapchat. Kako na mlađu populaciju poznati imaju velik utjecaj tako su naglo počeli gubiti korisnike, a zabilježili su i značajan pad cijene dionica. Ovom suradnjom i novom funkcionalnošću nadaju se zaustaviti taj pad i pridobiti nove korisnike. 

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara