6 stvari koje moraš izbjegavati kad ne možeš zaspati

6 stvari koje moraš izbjegavati kad ne možeš zaspati

Foto: All Mankind

POSTOJE stvari koje itekako mogu pogoršati ovaj problem, a svi ih radimo.

1. Hrana
 
Mnogi od nas, kad ne mogu spavati, posegnu za nekim malim i brzim obrokom, a upravo je izbjegavanje toga jedan od najboljih načina kako da izbjegneš i ovaj problem. Ako se pitaš zašto, odgovor leži u tome što tada najčešće posežemo za nečim nezdravim i s puno šećera te ostavljamo našem probavnom sustavu da se bori s tim, što nas čini budnijima.
 
2. Gledanje sata
 
Kao što već vjerojatno znaš, gledanje na sat neće ti pomoći da brže utoneš u san. U stvari, to ćete učiniti još budnijom, jer svakom minutom koja prolazi, ti postaješ sve više ljuta.

3. Ostajanje u krevetu
 
To se može činiti kao dobra ideja, ali ostajanje u krevetu samo te čini još nemirnijom. Ako je moguće, ustani iz kreveta i učini nešto opuštajuće: sjedni na kauč, prošeći, upali TV, prolistaj časopis i slično.
 
Tekst se nastavlja ispod oglasa
4. Gadgeti
 
Znamo da je najlakše posegnuti za mobitelom, kad ne možeš zaspati, ali to je doista najgore što možeš napraviti, jer svjetla ekrana rade protiv tebe i sna. Kako? Ona uzrokuju da tvoj mozak počne misliti, jer misli da je vrijeme za buđenje, a ne za odlazak na spavanje. Ako baš moraš pogledati mobitel ili gledati televiziju, ustani iz kreveta. To će ti pomoći da tvoj mozak razmišlja o krevetu kao mjestu za spavanje.
 
5. Piće
 
Alkoholna pića ponekad nam pomažu u opuštanju, ali ne i neposredno prije odlaska u krevet. U tom slučaju, možda će biti potrebni sati, kako bi tvoj um postigao opušteno stanje. Ako već neko vrijeme imaš problema sa spavanjem, pokušaj izbaciti iz dnevne rutine i tu jednu čašu vina pa vidi da li to pomaže.

6. Razmišljanje o problemima
 
Nevjerojatno je u koja nam se sve doba negativne misli mogu motati po glavi. No, nekako moraš naučiti kontrolirati ih, jer u protivnom ćeš se osjećati još gore, pogotovo u ovo doba, kad ništa ne možeš poduzeti u vezi njih. Duboko udahni i natjeraj se da razmišljaš samo o onim pozitivnim stvarima, koje će ti pomoći i da brže utoneš u san.
Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara