Debljaš li se zbog malih obroka?

Foto: shutterstock

ZALOGAJI tijekom dana preporučuju se umjesto velikih obroka zbog kojih se najčešće debljamo, no moguće je da upravo zbog tih malih zalogaja dobivamo na kilaži. Istraživanje American Dietetic Association pokazalo je da nije samo važno što jedete, nego i kada to jedete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Istraživanje provedeno na 123 žene prekomjerne težine i pretile žene pokazalo je kako je itekako važno kada se nešto konzumira: sve su žene bile na istom režimu vježbanja i ishrane, no pokazalo se kako su žene koje su jele male zalogaje tijekom prijepodneva u roku od godinu dana izgubile manje kila od onih koje su ih jele tek poslije ručka.

No, stručnjaci kažu kako nije nužno riječ o vremenu kada se jede, već o većoj učestalosti jela. Ako žena počinje jesti sitne zalogaje već nakon doručka, unijeti će više hrane tijekom dana, što pospješuje debljanje. Iako je ovo istraživanje dalo ovakve rezultate, znanstvenici ipak ističu važnost malih i učestalih obroka, koji održavaju metabolizam i sprječavaju emocionalno prejedanje. Uz to, dobro je ne pretjerivati, pa se tako preporuča da mali zalogaji ne sadrže mnogo više od 200 kalorija.

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara