Hello Curly: Simpatična kampanja koja podiže svijest o raku vrata maternice

Hello Curly: Simpatična kampanja koja podiže svijest o raku vrata maternice

Foto: Press Foto

MOŽDA ste na Facebooku već vidjeli video sa simpatičnim mačkicama i zapitali se o čemu je riječ?

Danas je službeno krenula kampanja Hello Curly za prevenciju raka vrata maternice koja ima jedan cilj - povećati svijest žena o važnosti prevencije ovog oblika raka.

Zaštitne likove, muzikalne mačkice na ružičastoj podlozi osmislila je "Bruketa&Žinić OM" i to u suradnji s udrugom "SVE za NJU!".

Zadatak agencije bio je osmisliti globalnu kampanju koja će educirati i potaknuti žene na redovite ginekološke preglede.

Budući da je kampanja globalna, agencija je tragala za univerzalnim, svima razumljivim simbolom ili metaforom. Tako je nastala Hello Curly – simpatična mačka koja je postala zaštitno lice i simbol kampanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hello Curly from Bruketa&Zinic OM on Vimeo.

U glazbenom spotu “The Curly Song” zaigrana mačka Curly i njezine prijateljice trube o problemu raka vrata maternice, dok edukativni videi informiraju žene o svim aspektima i načinima prevencije. 

"Rak vrata maternice najčešći je zloćudni tumor ženskih spolnih organa, koji se na ljestvici učestalosti malignih bolesti u žena nalazi odmah iza vodećeg raka dojke. U Hrvatskoj od toga, zasigurno jednog od najpreventabilinijih sijela raka svake godine obolijeva više od 300 žena godišnje, a umre ih, na žalost, 100.", piše na stranici Hrvatske lige protiv raka.

Akcija se može podržati klikom na “support” na internetskoj stranici i dijeljenjem videa putem Facebooka.

I ne zaboravite redovito odlaziti na pregled!

Znate li nešto više o temi ili želite prijaviti grešku u tekstu?
Učitavanje komentara