Prezentacija flotne prodaje uz Beaujolais

U PRESTIŽNOM ambijentu restorana Paviljon poduzetnici i direktori hrvatskih poduzeća odazvali su se na poziv Citroenove Službe za Flotnu Prodaju, te kušali među prvima novi Beaujolais, ali i otkrili novitete u gami Citroen.

Degustacija mladog vina Beaujolais, svake godine trećeg četvrtka u studenom, istovremeno je francuski i međunarodni događaj. Zato se Citroen već drugu godinu zaredom odlučio pridružiti promociji ovog mladog vina koja je ujedno i prilika za neformalno druženje sa sadašnjim i budućim vlasnicima citroenovih vozila.

Citroen je od ove godine u Hrvatskoj pokrenuo poseban pristup tvrtkama zvan flotna prodaja. Osnovni je cilj službe za flotnu prodaju ostvariti dugoročnu, konstantnu suradnju s tvrtkom partnerom, a na obostrano zadovoljstvo. Uvjet pristupa takovom načinu kupnje vozila je postojanje minimalno pet vozila bilo koje marke registriranih na ime tvrtke.

Jedna od specifičnosti usluga koje Citroen nudi svojim partnerima je svakako i usluga “Interpark”, alat koji omogućava praćenje voznog  parka tvrtke u realnom vremenu putem Interneta.

Za tvrtku partnera određuju se posebni uvjeti za kupnju i održavanje vozila, a koji se primjenjuju tijekom cijele godine. Prema specifičnim potrebama tvrtke personalizira se oprema vozila, definiraju se termini i plaćanja u našim servisnim centrima, sukladno potrebama tvrtke partnera omogućava se korištenje zamjenskih vozila i dr.

Tvrtke partneri redovno se izvještavaju o citroenovim prodajnim akcijama s posebnim naglaskom na dostavni program lakih komercijalnih vozila s kojim je Citroenna vodećim pozicijama u prodaji već dugi niz godina u svijetu.

Tvrtke koje su, između ostalih, poklonile povjerenje Citroenu su Nacional Car Rental, Bouygues, Kutjevački podrum, AVIS rent-a-car, Gulliver travel, Medijator, WÜRTH Hrvatska, Presoflex i dr.

Pročitajte više