Trkaći Megane je najbrži kompakt s prednjim pogonom. Vozit će ga 500 sretnika

Foto: Press

OVIH je dana predstavljen novi, trkački nastrojeni Renault MEGANE R.S.Trophy-R koji se proizvodi u samo 500 primjeraka, a prve se isporuke očekuju početkom ove jeseni.

Novi Renault MEGANE R.S.Trophy-R odlikuje se najboljim performansama nekog Renaultova serijskog automobila ikad stavljenog na tržište. 

Drastično smanjena masa

Pokreće ga iznimno učinkoviti 1,8-litreni motor snage 300 KS (167 KS/l). Mehaničari odjela Renault Sport nisu se ograničili samo na povećanje snage motora i poboljšanje performansi već su svoju pažnju usmjerili na sva tri temeljna stupa razvoja automobila. 

Kako bi se smanjila masa vozila, posebna je pozornost posvećena svakom detalju, od uklanjanja stražnjih sjedala do ugradnje naplataka od ugljičnih vlakana (dostupnih uz nadoplatu), kao i Akrapovičeva titanijskog ispušnog sustava. Konačni rezultat – 130 kg lakše vozilo od Meganea R.S. Trophy (bez dodatne opreme).

Potpuno je obnovljena konstrukcija ovjesa za radikalniji rezultat - prednja osovina s povećanim negativnim nagibom, lakša stražnja osovina tipa H, posebni prilagodljivi amortizeri Öhlins, gume Bridgestone Potenza S007, ekskluzivno razvijene za Renault Sport, i vrhunski sustav kočenja Brembo s keramičkim diskovima ojačanim ugljičnim vlaknima...

Rekord u Nürburgringu

Krasi ga i još veća aerodinamičnost za bolji protok zraka (posebna aerodinamička podnica i difuzor od ugljičnih vlakana) i poboljšan sustav toplinske kontrole (NACA-in usisnik zraka, usmjerivač zraka za hlađenje kočnica i dr.).

Novi je MEGANE R.S. 5. travnja 2019. ostvario apsolutni rekord u kategoriji serijskih vozila s pogonom na prednje kotače. TROPHY-R je na stazi Nordschleife na Nürburgringu, dugoj 20,6 km, postavio rekordno vrijeme kruga od 07’40’’100. 

Također je postavio i rezultat od 07’45’’389 za službenu duljinu cijelog kruga. 

Ovaj će automobil do kraja godine biti pušten u prodaju u ograničenoj seriji od 500 primjeraka.

Pročitajte više