Radite li i vi to? Tip objasnio što gosti restorana nikad ne bi smjeli raditi

Foto: Shutterstock

KADA planirate izlazak u restoran, dođete li na vrijeme kako biste u miru mogli pojesti večeru ili dolazite tik pred zatvaranje restorana? Čini se da je dolazak u restoran pred zatvaranje sve učestalija praksa, a jedan se korisnik Instagrama na to požalio.

"Ne razumijem zašto ljudi dolaze u restoran doslovno pet minuta prije zatvaranja i očekuju da će ih se normalno poslužiti", započinje on svoj video koji je prikupio gotovo 10 tisuća lajkova i hrpu komentara, među kojima su oni koji se s njim slažu, ali i neki koji misle da je u krivu.

>> Radite li ih i vi? Konobari mrze kada mušterije u restoranu rade ovih šest stvari

"Ljudi moraju dulje ostati na poslu jer vi niste dobro isplanirali svoju večer"

"Samo razmislite o onome što radite. Dolazite u restoran pet minuta prije nego što se zatvori i naručite nešto za što će vam trebati barem 45 minuta do sat vremena da vam uopće dođe do stola i da pojedete. To znači da ljudi koji bi inače u određeno vrijeme otišli kući da budu sa svojim obiteljima sada moraju ostati još duže, sve zato što niste mogli dobro isplanirati svoju večer", nastavlja on.

Dodaje i da se njemu nikada nije dogodilo da je ušao u restoran, saznao da zatvaraju za 45 minuta ili manje, i ostao. Svaki se put okrenuo i rekao da će se vratiti neki drugi put. No, to ne rade svi.

"Možda sam u krivu, možda sam lud, ali ako uđete u restoran i na ulazu vas pozdrave i kažu vam da se kuhinja zatvara za pet minuta, a vi unatoč tome zatražite stol za dvoje, to vas čini lošom osobom", rekao je on i ponudio rješenje za ovaj, čini se, učestali problem.

"Restorani bi se trebali potruditi kako bi spriječili da se ovo uopće dogodi. Primjerice, ako se restoran zatvara u 22, nakon 21:30 više ne bi trebali primati nove goste. I problem riješen", rekao je na kraju.

>> Ove kazne uvodi sve više restorana u Njemačkoj, evo o čemu je riječ

Kada radite u restoranu, činite sve što možete kako bi gosti bili zadovoljni

I dok se većina ljudi s njim uglavnom slaže, javili su se neki vlasnici restorana i podijelili svoju stranu priče. Njima ovo, načelno, ne smeta, a dodaju i da nemaju ništa protiv ostajanja na poslu dulje ako to znači da su si na taj način osigurali još jednu vjernu mušteriju.

"Vlasnik sam restorana i radim u njemu svaki dan. Naša kuhinja se zatvara u 22 sata. Za nas to znači da prestajemo primati narudžbe u 22 sata. Kada se bavite uslužnom djelatnošću, činite sve što možete kako biste bili sigurni da su vaši gosti zadovoljni, inače će prestati biti vaši gosti. Ako se pobrinete za tu mušteriju koja dođe u 21:45 jer je upravo izašla s posla, stalno će vam se vraćati. Ako ju odbijete, nikada ju više nećete vidjeti", napisao je jedan vlasnik restorana u komentarima.

Pročitajte više