Njihov medeni mjesec trajao je dvije godine i zauvijek im promijenio živote

Foto: Facebook

ZA VEĆINU parova, medeni mjesec uključuje dobar odmor koji u najboljem slučaju može potrajati dva tjedna.

No, to pravilo ne vrijedi za Anne i Mikea Howarda iz New Yorka čiji je medeni mjesec trajao 675 dana u kojih su proputovali svijet nakon što su odlučili da dvotjedni izlet jednostavno nije dovoljan.

Par se prošle godine vratio u SAD nakon što su posjetili 302 lokacije u 33 zemalja i šest kontinenata, a dodaju i da im je budžet bio tristotinjak kuna dnevno.

"Kad smo birali destinaciju, zaključili smo da je lista preduga, a život prekratak. Uštedjeli smo nešto novca, nemamo djece, zdravi smo, svijet je velik i nema boljeg trenutka za putovanje. Uz sve to, uvjereni smo i da medeni mjesec mora biti bombastičan i da mora nešto značiti, a ne da ostane samo uživanje u luksuzu", govori 32-godišnja Anne.

"Umjesto da smo sav novac potrošili na dva tjedna, rastegli smo budžet tako da potraje par godina. Vidjeli smo predivna mjesta, upoznali druge kulture, krenuli u veliku avanturu i iskusili stvari koje ćemo pamtiti do kraja života", govori 37-godišnji Mike i dodaje: "Pretvorili smo medeni mjesec u avanturu života".

Tvrde da su prosječno trošili oko 270 kuna dnevno, ali to ne vrijedi za Englesku, Japan i Australiju gdje su troškovi bili daleko veći nego u, primjerice, Vijetnamu, Turskoj ili Boliviji.

"Norveška nas je koštala oko 500 kuna dnevno, ali jugoistočna Azija tek 120 kuna. Štedjeli smo na različite načine pa je ispalo da je put oko svijeta jeftiniji od iznajmljivanja stana u kojem živimo", govore.

Nakon što su se vratili u SAD, pokrenuli su vlastiti biznis, a HoneyTrek Trip Coach pomoći će mladim parovima da učine isto što i oni i na što bolji način iskoriste slobodno vrijeme.

"Nismo putnička agencija, ali toliko smo naučili u ove dvije godine da to želimo podijeliti sa svima koji sanjaju isto što i mi, a ne znaju kako bi to izveli. Učimo ih kako da isplaniraju put i steknu neprocjenjiva iskustva. Želimo da ljudi znaju da ne trebaju biti milijunaši da to učine", zaključuju.

Pročitajte više