A5 TDi brži od S5

NE u serijskoj izvedbi naravno. Napredan tuning djelo je njemačke tunerske kuće MTM koja ovim modelom predstavlja svoje viđenje krilatice "Napredak kroz tehniku".

Dizajn naginje ka suptilnijim oblicima. Položeniji prednji i stražnji branici te prednja maska u kombinaciji s crnom bojom i LE diodama u službi danjeg svjetla čine da A5 MTM djeluje poput pravog silent huntera.

Snaga izvire iz poznatog 3.0 TDI dizelaša V6 rasporeda. Razvija okruglih 300 KS uz okretni moment od 550 Nm. Stotku hvata za 5,9 s te postiže maksimalnih 265 km/h. Iako čak 50 KS slabiji od modela S5, nabrijani Audi s traktorskim motorom skida tvorničkog S5 za punu sekundu na stazi u Hockenheimu. Ipak, smatramo da je dio rezultata bez sumnje zasluga nepostojanja blokade na đentlmenskih 250 km/h.

Povećanje snage zasluga je prije svega dorada na softveru motora kao i par zahvata na ispušnom sustavu. Serijski ovjes nije baš na glasu kao sportski pa je njemački tuner i tu imao pune ruke posla. Gume dimenzija 295/25 promjera 21 palac jamče dovoljno gripa. Da se utrke dobivaju na kočenju znaju svi koji su se utrkama bavili. Diskovi promjera 38 cm u kombinaciji s osmeroklipnim kliještima zaustavljaju A5 MTA za svega 35 m. Pametnom dosta.

Dizelaši odavno misle ozbiljno. Ne samo po pitanju povoljne potrošnje već na ozbiljnom trkačkom planu. A5 MTA samo je jedan dokaz u nizu.

B.I.

Pročitajte više