J. Lo pozirala u donjem rublju, fanovi joj se rugaju: Vrijeme je da odustaneš

Foto: EPA

Pjevačica Jennifer Lopez postala je zaštitno lice nove kolekcije donjeg rublja talijanskog brenda Intimissimi, no njezini fanovi nisu oduševljeni time.

Naime, Lopez je pozirala u donjem rublju iz nove kolekcije, objavivši fotografije na svom Instagramu. Međutim, iako je pjevačica pokazala besprijekornu liniju, mnogi fanovi su je kritizirali zbog objave.

"Koliko je ovo očajno. Ne zna pjevati pa sad radi reklame", "Curo, ohladi više i prepusti pozornicu drugima. Odmori se. Vrijeme je da odustaneš", "Ovo je samo još jedan od dokaza da joj je album totalna propast", "Ona se toliko trudi, ne znam što je iduće. Da je vidimo u toplesu?" bili su samo neki od komentara.

Posljednji neuspješni projekt koštao ju je 20 milijuna dolara

Podsjećamo, Lopez je uložila 20 milijuna dolara u svoj posljednji projekt, ali veoma brzo sve je krenulo u krivom smjeru te je postala meta bezbrojnih internetskih šala. Naime, njezin posljednji album This is Me... Now, koji je reklamirala gotovo agresivnom kampanjom, trebao je biti vrhunac njezine glazbene karijere koja je već godinama u padu.

U novi album, film i dokumentarnu seriju J. Lo je uložila 20 milijuna dolara, prvenstveno za snimanje pratećeg dokumentarca The Greatest Love Story Never Told, u kojem je zabilježila čitav proces nastanka ovog dugotrajnog i mukotrpnog projekta.

Upravo ova dokumentarna serija trebala je biti vrhunac koji će rasprodati ulaznice za njezine nadolazeće koncerte. No, album je ocijenjen kao prosječan, film je bio veoma kritiziran, prodaja ulaznica za koncerte je ispod svih očekivanja, a dokumentarac je postao nepresušan izvor inspiracije za internetske šale.

Lopez je naišla na negodovanje i ismijavanje javnosti koja u njenom filmu vidi tek jeftini pokušaj "normaliziranja" prikazivanjem trenutaka iz djetinjstva i raznih pokušaja da se pokaže kao "obična djevojka iz Bronxa", što joj, čini se, nije pošlo za rukom.

Pročitajte više