Kao ćelava prostitutka je najavila novo vrijeme Hollywooda, no otišla je drugim putem

Foto: Press

MALO je boljih načina započeti film nego što je to Sam Fuller uradio u Golom poljupcu, kada se ćelava prostitutka tuče s makroom dok ide uvodna špica i jazz dionice luduju. 

Godina je 1964. i ćelava prostitutka je Constance Towers, a ta uloga je ne samo njena najbolja u karijeri, nego i jedna od najboljih u šezdesetim. Naravno da nije dobila ni nagrade ni veće honorare zbog toga, ali to je film koji nije ni stremio tome, nego je najavio novo vrijeme Hollywooda.

Constance je glumila kod Johna Forda u Konjanicima s Johnom Wayneom i Billom Holdenom i u Naredniku Rutledgeu ranijih godina, poslije Poljupca s uspješno posvetila kazalištu, kasnije i televiziji, na film se vratila tek u nekoliko epizoda, kao baka Hilary Swank u Sljedećem Karate Kidu i majka Gwyneth Paltrow u Savršenom ubojstvu, ali njen glavni doprinos filmu su dva Fullerova naslova. Drugi je Shock Corridor (1963.).

U Corridoru je bila odlična kao djevojka glavnog junaka, novinara koji se zbog istraživačkog rada namjerno prijavljuje za ludnicu, ali Goli poljubac je njen film, tu je od prve do posljednje scene puna naboja. U ta dva mračna Fullerova projekta je pokazala ogromnu glumačku silu.

Pročitajte više