Mini by Radford Renaissance

SLAVNO ime vraća se na scenu. Četrdeset godina nakon što je londonski karoserist pronio Minijevo ime među slavnima s modelom Radford Mini de Ville, Harold Radford Coachbuilders Ltd. prikazuje svoje znanje na novom Miniju.

Tvrtka iza koje su slavne prerade najprestižnijih automobila poput karavanske izvedbe Aston Martina DB5 i toples izdanja Volva P1800 ne posustaje. S novim je imenom hrabro ušla u 21. stoljeće i obogatila svijet originalnim izvedbama Chryslerovih i Mercedesovih automobila, ali i natjecateljskog Forda GT40. Međutim, najvažniji proizvod je bio i ostao Mini, koji je u režiji Harolda Radforda doživio novu mladost.

Drugo izdanje automobila kojem nisu odolili legendarni Beatlesi i Peter Sellers, glumac koji je ovjekovječio najsimpatičnijeg (i najnespretnijeg) privatnog detektiva. Mnogo se toga od tada promijenilo i nestalo, a Mini je preživio, i to pod BMW-ovom kapom. Znanje i iskustvo otvorili su novu dimenziju Minija, jedne od najvećih ikona u automobilskoj povijesti.  

Mini više nije rijetkost na cesti, pa mnogi njegovi vlasnici izražavaju želju za daljnom individualizacijom. Kako je svaka prerada skupa, a nerijetko može uroditi suprotnim efektom, preporuka je obratiti se za pomoć majstorima zanata. Tu na red dolazi londonska tvrtka s nekoliko desetljeća iskustva.

Ponuda je bogata, a na raspolaganju je široka lepeza prerada, pa čak i kupovina gotovog automobila. Osim karoserijskih nadogradnji i oplemenjivanja unutrašnjosti na raspolaganju su i kitovi za povećanje snage, točnije njih pet. Krajnost je prerada za Cooper S putem koje maksimalna snaga skače na 269 KS.

U tom slučaju preporuča se ugradnja sportskog ovjesa, 18-inčnih alu-naplataka i unaprijeđenih kočnica. Pridodamo li svemu prije spomenute vizualne modifikacije, cijena automobila skače na oko 30.000 GBP ili gotovo 45.000 eura.

Pročitajte više