Ovaj graf s Googlea najbolje pokazuje koliko je Baby Lasagna zainteresirao svijet

Foto: Marko Prpic/PIXSELL/Google

BABY LASAGNA je nakon nastupa na Dori bio guglaniji i od samog Eurosonga. Pokazuje to statistika na Googleu prema kojoj je 25. veljače u 22 h toliko porastao interes za hrvatskog predstavnika na Eurosongu da je čak i samo natjecanje bilo manje pretraživano u svijetu.

Najviše se njegovo umjetničko ime pretraživalo u zemljama regije, ali interes je bio velik i u Austriji, Njemačkoj, Finskoj pa čak i Rusiji, Švicarskoj i Švedskoj. Što se "povezanih" upita tiče, Google je zabilježio porast interesa za Dejanom Lovrenom (zbog komentara o Lasagni i demonizmu), Kaariji (zbog optužbi za kopiranje), ali i Severini (koja se pojavila na Dori, uz Let 3).

Također, guglaniji je od predstavnica Ukrajine na Eurosongu, Alyone Alyone i Jerry Heil, koje su trenutno jedine iznad njega po kladionicama.

Podsjećamo, šanse za pobjedu Hrvatske na Eurosongu nakon što je Baby Lasagna odabran za predstavnika samo se povećavaju. Trenutno mu kladionice predviđaju 12% šanse za pobjedu, dok prvoplasiranoj Ukrajini predviđaju 15% šansi.

Skok od 4% u dva dana

Podsjetimo, Hrvatska je na drugo mjesto kladionica skočila nakon što je Baby Lasagna pobijedio na Dori. Jutro nakon Dore kladionice su mu davale 8% šanse za pobjedu na Eurosongu. U ta dva dana došlo je do velikog porasta u postotku. Ukrajina je, pak, imala 17% dan nakon proglašenja pobjednika Dore. 

Ukrajince će predstavljati alyona alyona i Jerry Heil s pjesmom Teresa & Maria, koja je pobijedila na izboru Vidbi. Ukrajina je od početka favoritkinja za pobjedu. Potom slijede Italija, Island, Belgija, Švedska... 

Pročitajte više