Pod krinkom tajne u Zagrebu predstavljen ekskluzivni konjak

MARTELLOVO nasljeđe datira još iz 18. stoljeća, kada je poduzetnik Jean Martell 1715. godine osnovao tvrtku i proizveo piće koje će uskoro postati jedno od najcjenjenijih, najskupljih i najfinijih žestokih alkoholnih pića na svijetu. Konjak Martell diči se osebujnom notom hrastovine, odabranim voćnim notama i cvjetnim bukeom, te stoga ne čudi da je najdraže piće mnogih hedonista, između ostalih, i Olivera Dragojevića.

Tarik Filipović i Oliver Dragojević veliki su obožavatelji konjaka Martell

Promocija jedne od najskupljih vrsti Martella, Martella XO, koji na hrvatsko tržište dolazi u ograničenoj količini od šest boca koje stoje oko deset tisuća kuna, održana u hotelu Esplanade, okupila je mnoštvo znatiželjnika i obožavatelja ovog skupocjenog pića, a program predstavljanja "dugoodležanog" konjaka vodio je poznati glumac i poznati obožavatelj konjaka, Tarik Filipović.

U hotelu Esplanade zatekli smo i Alku Vuicu koja nije obožavateljica žestokih, muških pića, ali ovo je jedan od događaja koji Alka nije htjela propustiti. "Inače ne pijem žestoka pića i ne volim ih. Kušala sam Martell nekoliko puta u životu i svidio mi se, ali ipak radije pijem vino. Nema do dobrog vina i dobrog starog Dom Perignona. Ali Oliver Dragojević ga obožava i ono što je meni Dom Perignon, njemu je Martell".

Novinari ispijali Martell zavezanih očiju

Organizatori promocije potrudili su se da sve prođe u tajanstvenom tonu, jednako kao što je i proces nastajanja ovog ekskluzivnog pića. Novinarima su lijepe hostese stavile povez na oči i ponudile im dvije vrste Martella, kako bi stekli potpuni užitak okusa. Svi uzvanici morali su biti odjeveni u crno, s maskama na licima i plaštevima na leđima u stilu kultne zabave iz Kubrickovog filma "Oči širom zatvorene", s malom razlikom da su na Martellovoj promociji, na žalost muškog dijela gledateljstva, ipak bile odjevene.

V.V.
Foto: Luka Travaš

Pročitajte više