Od 1992. nas uveseljava svojim pjesmuljcima, no tek je 2018. snimila prvu modnu kampanju

Foto: Instagram

MOŽETE li vjerovati da se pop princeza do sada nije našla niti u jednoj modnoj kampanji?
 
Koliko god to zvučalo nevjerojatno, s obzirom na njenu golemu popularnost početkom 2000-ih, Britney Spears tek je s 36 godina prvi put postala zaštitno lice jedne velike modne kuće. Riječ je o brendu Kenzo, a pjevačica se svojom prvom modnom kampanjom pohvalila na Instagramu.
 
 
Prvo pa muško, reklo bi se, jer osim što je riječ o svjetski poznatom brendu, kampanju je snimio jedan od najpoznatijih modnih fotografa na svijetu Peter Lindbergh. 
 
 
Britney u kampanji nosi komade iz najnovije kolekcije brenda čiji je naziv La Collection Memento N°2, a na svim fotkama u fokusu je njen savršeno isklesani trbuh.
 
 
Brend je na jednoj fotografiji rekreirao i njen legendarni traper look s dodjele nagrada American Music 2001. godine, samo u modernijem i oskudnijem izdanju te bez Justina Timberlakea.
 
 
Tada je Britney nosila dugačku haljinu u nekoliko različitih nijansi trapera, a u novoj kampanji pozira u traper gaćicama i topiću, jakni, šilterici te čizmama iznad koljena.
 
 
Čini se da su se svi njeni catwalk videouraci s Instagrama napokon isplatili jer sada je i službeno postala model.