Foto: Getty Images/Guliver Image
Bolidi su 2017. bili najbrži u povijesti i postavili su apsolutne rekorde staza na svim suhim kvalifikacijama, a novi bolidi bit će još brži jer je novi tehnički pravilnik još uvijek svjež i momčadi još nisu izvukle maksimum iz pravila.
Novim bolidima u prilog ne ide dodatna težina zbog halo sustava zaštite vozačeve glave koji je smješten visoko pa osim dodatne težine povećava i težište bolida i stvara dodatan otpor zraka.
"Na početku godine bolidi bi trebali biti oko sekundu brži, a tijekom godine normalna brzina razvoja je između 1 i 1.5 sekundi", rekao je Pirellijev Mario Isola.
"Tako da bi do kraja sezone trebali biti brži oko dvije sekunde po krugu. Ako ćemo ići s mekšim gumama, bolidi bi mogli biti još brži. Ali moramo se sjetiti dodatne težine zbog halo sustava koji će ih stajati oko tri do četiri desetinke po krugu zbog težine i aerodinamičkoga utjecaja."
Zbog halo sustava FIA je povećala granicu minimalne težina za 6 kilograma, ali momčadi moraju ojačati i šasiju pa razlika u težini iznosi i više od 10 kilograma.