Hrvatska bi s britanskog tržišta mogla ostvariti pola milijuna turističkih dolazaka: Top destinacija - Dubrovnik

Foto: Damir Fabijanić/HTZ

U LONDONU je počela jedna od najvećih turističkih burzi na svijetu na kojoj se predstavlja i Hrvatska, koja je, tvrde naši predstavnici, jedan od apsolutnih hitova kad je riječ o turizmu. Na današnjoj press konferenciji to je pokazao i veliki interes stranih novinara koji su bili apsolutno oduševljeni degustacijom hrvatskih maslinovih ulja, a o kojima je govorila poznata svjetska stručnjakinja Judy Ridgeway. Hrvatska se doista ima čime pohvaliti, interes inozemnih partnera je ogroman, održani su brojni sastanci.

Ako se za Britance kažu da su hladni i suzdržani, to zasigurno nisu kad je riječ o našoj zemlji. Direktor predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu Tonko Rilović otkriva nam podatke: "Do rujna imamo 25 posto rasta, 350 tisuća putnika u odnosu 2012. godinu tako da su očekivanja da bi ove godine premašili 400 tisuća putnika", rekao je Rilović dodavši kako su sve oči već uprte u iduće dvije godine. "Sljedeće godine je realno očekivati oko 450-460 tisuća putnika, a onda u 2015. bi, s obzirom na najave otvaranja nekih novih letova i destinacija, trebali dosegnuti famoznu cifru od 500 tisuća koja je bila nekada u bivšoj Jugoslaviji", kaže Rilović.

Da britansko tržište raste dvoznamenkastim brojevima kaže i ministar turizma Darko Lorencin koji nakon brojnih sastanaka otkriva također neke pokazatelje za iduću godinu. "Ta tendencija dvoznamenkastog rasta naznačuje se lagano i za 2014. godinu gdje poneki turoperateri izlaze samostalno s katalozima za Hrvatsku. To nam je izuzetno dragocjeno", ističe Lorencin.

Top destinacija Britancima je Dubrovnik, potom slijede otoci, a zatim Split. Direktorica HTZ-a Meri Matešić kaže - važni su svi, ne samo Britanci no istraživanja pokazuju da nam je ovo tržište jedno od ključnih. "Prva ispitivanja i ankete našeg turističkog sektora u sklopu izrade strateškog marketinškog plana pokazale da je britansko tržište jedno od naših strateških tržišta. Isto tako tržišta s kojih smo ove godine imali značajni rast, poput Skandinavije, Beneluksa ili Poljske su tržišta na kojima ćemo dalje značajno raditi kako bi ostvarili još bolje rezultate. Ne smijemo zaboraviti da je naše tržište broj jedan njemačko tržište na kojem Hrvatska ima još jako prostora za daljnje, čvršće pozicioniranje", rekla je Matešić.

Pročitajte više