Mrsić: Kampanju plaćam sam, koštat će 30.000 kuna plus PDV

Foto: Hina

MIRANDO MRSIĆ, kandidat za predsjednika zagrebačkog SDP-a, odgovorio je na prozivke Aleksandre Kolarić. U odgovoru na Indexov upit Mrsić odbacuje optužbe za rastrošnost i netransparentost, te kaže da je za kampanju predvidio potrošiti 30.000 kuna (plus troškovi PDV-a).

"Niste pitali, ali vjerujem da je vrijedno napomenuti da ću sve troškove kampanje snositi sam, vlastitim sredstvima i donacijama prijatelja, suradnika i simpatizera", tvrdi Mrsić.

Davor Bruketa i Tarik Filipović pomagali kao prijatelji

Mrsić kaže da nije za potrebe kampanje angažirao agenciju Bruketa i Žinić, kao ni usluge Tarika Filipovića. Tvrdi da su mu i Davor Bruketa i Filipović pomogli isključivo na prijateljskoj bazi.

"Zamolio sam Davora Bruketu, kao prijatelja, za savjet i pomoć. Kako to obično biva među prijateljima, Davor je odlučio pomoći mi i nije tražio honorar", tvrdi Mrsić. Ista stvar, kaže, vrijedi i za Filipovića:

"Tarik je vodio samo jedan skup kojim smo započeli kampanju za predsjednika gradske organizacije SDP Zagreba. Tarika i mene veže dugogodišnje prijateljstvo. Ne samo s njim, nego i s njegovom obitelji. Za nastup na skupu Tariku Filipoviću nije isplaćen nikakav honorar".

U stožeru samo volonteri

Mrsić kaže da svi koji su angažirani u njegovom stožeru rade na volonterskoj bazi. Također, odbacuje tvrdnje Aleksandre Kolarić da u kampanji sudjeluje i glasnogovornik Ministarstva rada i mirovinskog sustava.

Priznaje da koristi službeni automobil, ali na njega, kao ministar u Vladi RH, ima pravo 24 sata dnevno. "U skladu s tim, koristim službeni automobil, s tim da često, zbog zabrane prekovremenih sati državnih službenika i namještenika službenim automobilom upravljam sam", odgovara Mrsić na pitanje zašto ga vozač ministarstva vodi na stranačke skupove.

Na web stranicu je, kaže, potrošio samo 500 kuna, koliko iznose godišnji troškovi servera. "Cijela je web stranica napravljena u otvorenom kodu, na WordPress platformi. Korištena tema se može besplatno preuzeti s interneta", kaže Mrsić.

Tvrdi da u kampanji ne koristi nikakve promidžbene materijale, s izuzetkom brošure na kojoj je tiskao svoj program. "Produkcijska cijena programa je bila kuna po komadu plus PDV - dakle sedam i pol tisuća kuna. A da nije riječ o ekskluzivnom papiru ili izradi, može potvrditi bilo koji grafičar", kaže Mrsić u pismenom odgovoru za Index.

Unajmljeni prostor za 3000 kuna mjesečno

Organiziranje skupova u mjesnim organizacijama, tvrdi Mrsić, su besplatni. Jedini troškovi su troškovi samih dvorana, za koje Mrsić ističe da su na raspolaganju građanima i organizacijama na području pojedinih gradskih četvrti. "Organizacijom skupova u javnim prostorima razlikujemo se od ostalih kandidata koji su svoje skupove organizirali po kafićima i restoranima. Treba provjeriti tko je plaćao te račune", poručuje Mrsić.

Na pitanje koliko koštaju prostorije koje je iznajmio za svoj stožer, Mrsić odgovara: "SDP Podsljeme, čiji sam član, ne posjeduje stranačke prostorije. Stoga mi je predsjednik Gradske organizacije ponudio stranački prostor u Novom Zagrebu, što sam smatrao neprimjerenim budući da je u tijeku i kampanja za izbor predsjednika Mjesnih organizacija. Na dva mjeseca sam unajmio prostor u privatnom vlasništvu, veličine 60 metara četvornih, u Praškoj 8, za što plaćam najam od 3000 kuna plus PDV mjesečno", tvrdi Mrsić.

Mrsić također ističe da je prije početka kampanje tražio od kolega da se utvrde pravila financiranja, da se definira gornja granica moguće potrošnje, te da se objave svi donatori i troškovi kampanje. Njegovi kolege, kako kaže, to nisu prihvatili. "Po završetku kampanje, a prije izbornog dana objavit ću izvještaj o primljenim donacijama i utrošenim sredstvima", kaže Mrsić, te obećava da će sva sredstva koja mu preostanu na računu u jednakim omjerima uplatiti Gradskoj organizaciji zagrebačkog SDP-a i Zakladi Ana Rukavina.

Pročitajte više