"SADA JE pitanje kako će Hrvatska vraćati dugoročne kredite koje je podizala za gradnju autocesta u proteklih šest godina. Trebalo bi ulagati u održavanje ostalih cesta koje su zbog ubrzane gradnje zapostavljene i u jako lošem stanju, a ne graditi nove", stoji u analizi Svjetske banke o razvoju autocestovne mreže u Hrvatskoj, a koju prenosi Jutarnji list.
Stari dugovi stižu na naplatu, a još se zadužujemo
Hrvatska je od 2001. do kraja 2008. u gradnju autocestovnih pravaca, ne uključujući Istarski ipsilon i Zagreba - Macelj, uložila je oko 42,7 milijardi kuna, a od toga iznosa oko 25 milijardi kuna je posuđeno i treba vratiti sljedećih godina. Prema mišljenju Svjetske banke prihodi od cestarina nisu dostatni za financiranje daljnje gradnje i otplate duga koja tako dolazi u pitanju i daljnjim zaduživanjem.
M.M.
Foto: Admir Buljubašić (Cropix)