Američki učitelji nedovoljno naglašavaju koncepte matematike

AMERIČKI učitelji moraju napraviti više kako bi njihovi učenici shvatili matematičke koncepte, a ne samo tehniku rješavanja algebarskih ili geometrijskih problema, sugerirala je međunarodna studija provedena među učenicima osmih razreda.

Četverogodišnja studija analizirala je nastavne tehnike učitelja u sedam zemalja. U šest zemalja - Japanu, Hong Kongu, Češkoj Švicarskoj, Nizozemskoj i Australiji - učenici pokazuju bolje matematičko znanje od američkih vršnjaka.

Znanstvenici su u četvrtak upozorili da ne mogu ukazati na izravne veze između nastavnih tehnika i uspjeha učenika, budući da su u to uključeni mnogi faktori, ali su naglasili da učitelji u drugim zemljama provode više vremena u objašnjavanju matematičkih temelja od američkih učitelja.

"Američki učitelji su više usredotočeni na dobivanje odgovora, a manje na davanje učenicima prilike da se uključe u pravi matematički rad", rekao je James Stigler iz Lesson Laba, tvrtke koja je vodila istraživanje za američko ministarstvo obrazovanja.

"Pronalaženje načina da se učenike zainteresira za konceptualno razmišljanje - to ne spada u američki način razmišljanja o tome kako predavati matematiku", rekao je Stigler.

Istraživanje je pokazalo da ne postoji jedan ispravan način da se predaje matematika, rekli su dužnosnici Nacionalne znanstvene zaklade (NSF).

Stručnjak za obrazovanje iz NSF-a William Frascella rekao je da "studija pokazuje da postoje brojni načini za vrsno prenošenje matematičkih znanja".

"Nažalost, iz preliminarnih rezultata studije čini se da američki učitelji ne uspjevaju sustavno i kontinuirano koristiti nijedan od tih načina", rekao je Frascella.

Pročitajte više