Apel šupačkih medija za spas Todorića izmamio je Gazdi osmijeh na lice

Screenshot: Jutarnji list, Večernji list

NASLOVNICE najčitanijih dnevnih tiskovina sigurno su danas izmamile osmijeh na lice Ivice Todorića. Naime, nakon što su jučer ignorirali temu krize Agrokora zbog čega se sastajala i Vlada, s naslovnica se danas sugerira kako Todoriću - pomoći. Naime, počela je takozvana "kontrola štete" kako bi se javnost uvjerila da je Todorić vrijedan spašavanja jer, eto, zapošljava 40 tisuća ljudi te predstavlja 15 posto hrvatskog gospodarstva.

"Vlada mora djelovati"

"Vlada mora djelovati" jedan od naslova, iako su gotovo svi, od premijera pa do bivšeg zaposlenika Agrokora, a danas ministra financija, to javno odbili. 
 
Večernji list tako sugerira kako je Agrokor ni više ni manje "hrvatski General Motors" te da "ne smije pasti!", što stoji i na naslovnici. Jutarnji list s naslovnice sugerira kako Agrokor ima odgovor na krizu kao i "izrazitu podršku svojih investitora".    
 
No, vidljivo je kako nije samo kriza u Agrokoru, nego i kod onih medija koje je Agrokor izdašno financirao kroz godišnje ugovore za reklame. Tako su vidljiva i proturječja u samim novinama.
 
Ima li ili nema panike?
 
"Nema panike: osiguran je financijski predah da se poradi na konačnim opcijama", jedan je od naslova u Jutarnjem listu koji je u totalnom proturječju s naslovom na istoj strani gdje stoji da je situacija neizvjesna jer "Todorić mora do petka donijeti rješenje za dug Agrokora".
 
Najprodavaniji "ozbiljni" mediji nisu ni sigurni koliko njihov mecena ima zaposlenih. U Večernjem listu tvrdi se kako ih je 40 tisuća, a u Jutarnjem listu, koji je svojedobno predvodio kolonu idolopoklonstva prema Todoriću, tvrdi se kako ih ima 60 tisuća. Uz dodatak da ih je pola od toga broja zaposleno u Hrvatskoj. 
 
Za Gazdu sve osim kritike
 
Podsjetimo, Todorićev koncern Agrokor najveći je oglašivač u medijskom prostoru Hrvatske. Todorić je pod čudnim okolnostima došao i do monopola nad distribucijskim lancem tiskovina, a dugo vremena držao je i prilično veliku marketinšku agenciju. Godinama se već govori o masovnim zabranama priloga koji bi kritički govorili o Ivici Todoriću u hrvatskim medijima. 
 
Uostalom, nedavno je i Ninoslav Pavić u razgovoru za N1 ispalio kako nikakvih zabrana nije ni bilo jer on ne vidi "zašto bi se o Ivici Todoriću pisalo kritički". 

Pročitajte više