TURIZAM

HTZ dobio konkurenciju, Bradbury pokrenuo portal o turizmu na 15 jezika

Foto: PR

PORTAL www.total-croatia.com nova je digitalna web platforma, predstavljena danas u Dubrovniku, s više od 130 podstranica koja objedinjuje ključne informacije o hrvatskim destinacijama na 15 svjetskih jezika, uključujući engleski, njemački, francuski, španjolski, talijanski, poljski, japanski, kineski ali i hrvatski, čiju su vrijednost već prepoznale eminentne turističke kompanije u našoj zemlji.

Taj portal predstavili su kao novu web platformu s različitim informacijama o Hrvatskoj na hibridnoj konferenciji za medije (uživo i online) njegov osnivač Paul Bradbury, Britanac koji već godinama živi u Hrvatskoj i promovira je te komunikacijski stručnjaci Krešimir Macan i Nikolina Vicelić, koji su taj portal nazvali i "nacionalnim turističkim portalom".

Portal je dio, kako je kazao Bradbury, obitelji Total-Croatia-News (TCN), u sklopu kojeg već oko 18 godina objavljuje članke, vijesti i ostalo o Hrvatskoj. Istaknuo je da Hrvatsku mnogi žele posjetiti, za što im trebaju točne i kvalitetne informacije.

Svi oni koji planiraju odmor u Hrvatskoj, odsad će s lakoćom i na jednom mjestu moći pronaći sve potrebne i korisne informacije – i to na svom jeziku - na novom hrvatskom turističkom portalu koji, zajedno s nagrađenom Viber zajednicom Total Croatia Travel Info, predstavlja svojevrsnu virtualnu recepciju Hrvatske, stoj u priopćenju tima Paula Bradburyja.

Index je prije pokretanja i razgovarao s Bradburyjem koji nam je otkrio detalje o projektu. Intervju možete pročitati ovdje.

"Jedinstveni projekt"

Kako se navodi, uz osnivača Bradburyja za portal pišu novinari i spisatelji poput Marca Rowlandsa, bivšeg novinara engleskog Guardiana i Time Out Croatia;  Morane Zibar, zvijezde HTVog kviza Potjera i gastroblogerice, Nikole Pezića, antropologa, prevoditelja i osnivača Eat Istria i mnogi drugi.  Ovaj jedinstveni projekt već su prepoznale eminentne tvrtke poput Sunčanog Hvara, Hilton Hotels iz Zagreba, Falkensteiner Hotels and Residences, Punta Skala; Savills Real Estate iz Dubrovnika; Adriatic Weddings Croatia; Algebre, a upravo su u tijeku razgovori i s ostalim  zainteresiranim turističkim kompanijama i malim poduzetnicima u pojedinim destinacijama.

Konkurencija Hrvatskoj turističkoj zajednici

Cilj novog turističkog portala je da pravilnim planiranjem ključnih riječi i korištenjem ostalih Google alata, informacije objavljene na portalu www.total-croatia.com postanu prvi izbor posjetiteljima u planiranju odmora u Hrvatskoj, a shodno tome, sam portal kao najbolja rangirana web stranica o hrvatskom turizmu na Googleu na stranim jezicima.

Na današnjoj press konferenciji, Paul Bradbury  istaknuo je kako portal www.total-croatia.com nudi najbolje i pravovremene turističke informacije o Hrvatskoj te odgovore na pitanja o kojima posjetitelji koji dolaze u Hrvatsku žele znati više i to na njihovom jeziku. "Stvaramo izuzetno zanimljiv sadržaj o Hrvatskoj koju promatramo očima posjetitelja, a pri tom koristimo lokalno znanje i savjete", naglasio je Bradbury.

"Mnogi žele doći u Hrvatsku na duže vrijeme kao digitalni nomadi i kao turisti, i u pandemiji, ali im nedostaje pravih informacija na njihovim jezicima. Sada se to nudi na novom portalu u čijem smo se stvaranju vodili inovativnošću i komunikativnošću. Najvažnije je turistima dati ono što žele, a uz ostalo to su svakako i informacije o destinaciji na njihovim jezicima, koje pripremamo u suradnji s lokalnim stanovništvom", kazao je Bradbury.

Pritom je spomenuo  rumunjske turiste, dodavši da "ne zna je li Hrvatska turistička zajednica ikada radila informacije za njih na rumunjskom". Osvrnuo se i na, kako je ocijenio, slabu javno-privatnu suradnju u turizmu u Hrvatskoj, te naveo neke iznimke dobre prakse, poput onih u Dubrovniku i Zagrebu gdje je naišao na suradnju s turističkim zajednicama i gradskim upravama.

Dodao je i da u ovom projektu ne trebaju ništa od Hrvatske turističke zajednice, a da surađuju s mnogim hotelijerima i destinacijama, uz napomenu da se u Hrvatskoj očekuje i "novi val turizma".

Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak, dobitnik ovogodišnje nagrade međunarodnog Grand PRixa HUOJ-a za krizno komuniciranje za projekt „Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate preći granicu“, agencije Manjgura i tvrtke Mediacor za klijenta TOTAL CROATIA NEWS naglasio je važnost korištenja novih digitalnih komunikacijskih alata u turističkoj branši posebno u vrijeme aktualne krize prouzročene koronavirusom.

"Prošle godine cijeli svijet se po prvi puta suočio s izazovima COVIDa-19, no, bez obzira na pandemiju svijet nije stao i svi turisti koji su željeli posjetiti Hrvatsku , našli su put kako i kada doći. Viber zajednica Total Croatia Travel Info bila je neprocjenjiv izvor podataka za sve goste koji su pravovremeno dobili sve nužne i točne informacije i odgovore na pitanja na svom jeziku i u realnom vremenu bez obzira da li su se javili iz New Yorka, Toronta ili Budimpešte. Uz izuzetno iskustvo rada s Viber zajednicom, ovaj turistički portal Total Croatia je dodatni iskorak jer idemo u susret svima koji uopće razmišljaju doći u Hrvatsku, koristeći moderne digitalne komunikacijske alate. Paul stvara platformu kakvu treba turizam 21. stoljeća!", rekao je Macan.

Tko je Paul Bradbury?

"Total Croatia, turistički portal, nudi drugačiji pogled na hrvatske ljepote promatrane s pozicije zaljubljenika u Hrvatsku, Paula Bradburyja, koji je prije 18 godina hladni Manchester zamijenio sunčanim Hvarom. Dobitnik je brojnih turističkih nagrada poput: Marko Polo Fijet nagrada za međunarodnu promociju Hrvatske za 2014 godinu; Marko Polo FIJET nagrada za promociju Adventa u Zagrebu 2017. godine, Medical Travel Media Awards  za najbolji online članak u Kuala Lumpuru 2019.g. te nagradu za International Medical Travel Journalist of the Year od Medical Travel Media Awards u Kuala Lumpuru u 2020.g.

Napisao je i dva turistička vodiča Hvar: An Insider’s Guide i Split: At Insider’s Guide. Paul često piše ili je citiran u brojnim engleskim medijima i povremeni je kolumnist portala Index.hr. 2011. godine osnovao je news portal www.total-croatia-news.com koji je često puta polazna osnova brojnim međunarodnim medijima koji su posjetili Hrvatsku poput The New York Times, Sunday Times, Travel & Leisure i mnogi drugi. Prošle godine, neprocjenjivu promociju Hrvatske i Dubrovnika, donijela je američka televizijska ABC, čije su reportaže o Hrvatskoj, kao jedinoj od EU zemalja koja je u ljeto 2020. primala američke turiste, pogledale nekoliko desetaka milijuna Amerikanaca. Ekipi ABC-a je prvi kontakt vezano za posjet Dubrovniku neposredno nakon prvog vala pandemije bila upravo Paulova Viber zajednica Total Croatia Travel Info", opisan je cijeli projekt Paula Bradburyja u priopćenju.

Pročitajte više